hoi dames ik vroeg me af of iemand dit ook ooit heeft gehad ik stond vanmorgen onder de douche en toen dacht iik laat ik eens checken of ik al vruchtbaar slijm heb tot mijn verbazing kwam er een hele sliert slijm uit alleen was deze niet helder maar bruin het is nu 9 dagen geleden sinds mijn ongi is afgelopen die op 2 mei begonnen was kan het nog wat oud bloed zijn daarvan dan dat dat gewoon nog vermengd met het vruchtbare slijm mijn ei zou naar schatting pas zaterdag 16 mei moeten komen namelijk of ik moet een vroeg eitje hebben heb niks gevoeld nog namelijk ik vind het maar raar hoop dat iemand van jullie me meer kan vertellen
Het zou nog wat oud bloed kunnen zijn. Ik denk dat het inderdaad vermengd is met je vruchtbaar slijm. Maar weten doe ik het ook niet.
dankje voor je antwoord saskia ik had gehoopt dat meer dames dit wisten heb het nog steeds namelijk ik snap er de ballen niet meer van vandaag is ook mijn eisprong en zit dus nog met dat bruine slijm vind het zo raar zo lang na de menstruatie kan dat toch niet meer daarvan zijn
er bestaat ook zoiets als een ovulatiebloeding maar daar weet ik nog niet zo veel van alleen dat ik hem vorige cyclus ook te denk te hebben gehad... doordat ik rond mijn eisprong bruin slijm verloor (heb meteen daarna een ovutest gedaan maar die was dan weer negatief) Op deze site: vruchtbaarheid.org kan je er wat over lezen..... (al lijkt hij nu uit de lucht te zijn) wel vind ik dit http://members.fortunecity.com/voetjes/sympto.htm als je halverwege in de tabel kijkt naar hoe je verloop van je slijm is staat er ook de mogelijkheid dat het bruin of rood kan zijn.....
tnx voor de link ik heb het eens doorgelezen en heb toch een beetje hoop gekregen dat het wel allemaal in orde is het is dus volgens die site hetzelfde als spotting vooor de menstruatie gewoon nog een restje van de vorige menstruatie dus en het kan rond de eisprong idd vermengd zijn met het cervixslijm het maakt dus helemaal niks uit voor je cyclus
De anderen hebben al genoeg geantwoord op zich, maar ik wilde even schrijven dat ik dit afgelopen cyclus ook had! Ik schrok eerst ook, maar bedacht al snel dat het een beetje oud bloed was van de menstruatie ervoor. Niks aan de hand, lekker gaan klussen nu want je ei komt er een dezer dagen aan