Afgelopen week deed mijn toetsenbord ook ineens raar mijn man heeft het toen in een minuut verholpen, het lag aan Mozilla firefox Welke browser gebruik jij?
Ik had hetzelfde, maar dat lag aan het feit dat er wat water in mijn laptop was gekomen. Was na een dag of twee vanzelf weer weg
Is er water of iets anders nats/plakkerigs in gekomen? Ik had ook wel eens dat toetsen 'verbonden' waren, dus ik drukte een toets in en dan ging een ander ook omlaag.. En daar was dus cola op gevallen. Succes, het ziet er grappig uit natuurlijk maar kan me voorstellen hoe irritant het is!
m'n vriend zegt dat het te maken heeft met je toetsenbord instellingen, je moet de juiste software downloaden. in de windows moeten de taalinstellingen op NL geconfigureerd zijn(dus op QWERTY) als dat in orde is dan ga je naar start->configuratiescherm -> dan zoeken naar toetsenbord. en dan kan je daar kijken of de software goed geinstalleerd is van je toetsenbord daarnaast kan je ook een windows update uitvoeren en kijken of je de nodige updates heb gedaan voor je comp/laptop dit zijn de standaard handelingen waarmee je het evt kan oplossen wat voor windows systeem heb je heb je windows opnieuw geinstalleerd(legitiem) heb je dit alleen op internet of ook bij Word bijv.
Sorry, ik snap dat dit probleem heel erg vervelend is.... Maar je hebt wel een lach op mn gezicht getoverd .... ( en das knap want ben strontchagrijnig) Heel veel succes, hoop dat het snel opgelost is!
Hahahaha ik moest ook lachen om je berichtje! Maar het heeft niks met instellingen te maken of software. Dit is echt inderdaad een hardware fout. Het is dat het een laptop is, maar je zou de knopjes van je laptop anders er even uit kunnen wippen en kijken wat er scheelt.
links onderin heb je de [fn] knop, die is blauw. En rechtsboven ergens de [num lk], ook in het blauw. Dus [fn] en [num lk] en je kan weer letters typen ipv cijfers? Maybe it helps
Nou, zoals jullie zien is h6et probleem nog5 steeds niet verh6olpen . Ik h6ad stiekem g5eh6oopt dat h6et probleem vanzelf weg5 zou g5aan, maar no such6 luck . @Emmarijn: De laptop is al 3 jr oud, dus de g5arantie is h6elaas verlopen. Wat \betreft h6et moederbord, ik h6eb ook een los keybord g5eprobeerd en dan doet de laptop h6et wel normaal. Betekent dit dan dat h6et niet aan h6et mb kan lig5g5en? Hêlaas is h6et losse toetsenbord vrij g5root en past h6et niet lekker op mn bureau samen met de laptop, dus als ech6te oplossing5 is h6et niet zo g5esch6ikt. @Pipootje: De instelling5en h6eb ik al g5eprobeerd. Ik h6eb Nl en Eng5els g5eprobeerd \, maar h6et moch6t allemaal niet baten. @Missck: ik h6eb al die knoppen al dertig5duizend keer g5eprobeerd h6elaas. Zelfs de meest vreemde combinatie van knoppen h6eb ik g5eprobeerd, maar niets h6elpt. Ik h6eb ook even mn sch6oonbroer g5ebeld die verstand\van computers denkt te h6ebben denkt dat h6et toetsenb\ord g5ewoon dood is en ik dit moet laten vervagng5en. Ik vind h6et alleen zo irritant om dan twee dag5en g5een laptop te h6ebben. Maar g5oed, vrees dat ik dit uiteindelijk toch6 maar moet doen. \ En tot die tijd blijf ik mn zielig5e laptopje toch6 maar g5ewoon g5ebruiken en kunnen sommig5e zp-leden lekker lach6en .
Waarschijnlijk is er dan toch geknoeid?? Want als een ander toetsenbord het wel op de laptop doet, heeft het idd niets met toetsenbordinstellingen te maken noch software of hardware.
@mamavandriebeng5els: Ik denk toch6 neit dat dit h6et is. \Ik ben meestal h6eel voorzih6ctig5 met mn laptop en ben de enig5e die h6em g5ebruikt. Daarnaast kom ik h6et probleem ook teg5en als ik h6et g5oog5le. Hêt is dus kennelijk iets dat vaker voorkomt en h6et zou wel h6eel toevallig5 zijn als \ knoeien alleen tot problemen leidt met de g5 en de h6 bij zowel mij als anderen. @Urmylove: Nou als ik de computer uit elkaar h6aal, kan ik h6em weg5g5oien ook. Ik zou eens weten h6oe de "_ing5ewanden"_ van mn laptop eruit zouden moeten zien, laat staan dat ik iets zou kunnen oplossen door ermee te rommelen.
Ander toetsenbord op aan sluiten, dan weet je ZEKER of het aan het toetsenbord ligt of niet.. Als hij bij een extern toetsenbord ook zo raar doet zou ik je laptop formatteren om te kijken of dat helpt.. Doet het extern toetsenbord het goed, dan is je toetsenbord van je laptop kaduuk