avondvierdaagse vraagjes.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Vanaf morgen kunnen we ons inschijven via de basisschool .

Nu zal ik dan zelf gaan lopen maar ik twijfel. Ik ben 36 weken zwanger en een 4 jarige.

Dikke buik vind ik het niet erg. Maar red een van 4 het om 5 km te lopen?dit wel na een hele dag school natuurlijk.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja- ik heb het net achter de rug met m'n dochter van bijna 5 .

Ze heeft het goed gedaan vind ik. Maar het was wel zwaar. Zekerdie dag, dat ze eerst zwemles had.

Anderzijds is dat zwemmen wel goed: Ze zit op zwemles vanaf 4 jaar (andere discussie) - maar daardoor oefent ze haar beenspieren eigenlijk ook al zolang. Dus ik denk wel dat ze sterk is daardoor.

Maar verder hangt het ook gewoon érg van je kindje af. Misschien is het een optie een kinderwagen mee tenemen?Ik heb hier bewust niet voor gekozen, omdat ik wist, dat onze dochter dan snel zou gaan zitten,, uit gemakzucht. Maar genoeg anderen, die het wel deden.
    In jou situatie zou ik denk ik - nog een jaar wachten of een wagen meenemen. 4 dagen ga je toch wel voelen in je lichaam zeker als je een 4 jarige op sommige stukken mee moet 'slepen' . Wij liepen er trouwens zo'n 60 a 70 minuten op.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De wagen moet mee want de jongste moet erin ;)

Ik denk dat de oudste het wel kan lopen. Maar dan ook nog en hele dag school van half 9 tot half 4 lijkt me zoveel worden.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Yja, ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken maar mn oudste zoon liep al met 3 jaar mee (zn zussen liepen ook, en ik ook).
    Liep ik daar met mn buggy haha.

Toen mn oudste 4 was, en voor de eerste keer mee ging lopen, heb ik trouwens ook meegelopen en was toen ook hoogzwanger.
    Bij ons is het woensdag, donderdag en vrijdag, alle 3 de dagen meegelopen en zaterdagochtend is mn oudste zoon geboren haha.

5. knap

knap Niet meer actief

Zou er niet aan moeten denken met 36 weken zwangerschap.

Heb het niet gedaan lopen met zoonlief vind ik wel eens jammer maar ben geen loper.

Je moet doen waar je je goed bij voelt het weer is ook niet echt leuk te noemen. Misschien nog een jaartje wachten?

Deel Deze Pagina