Gisteren op facebook kwam er een link van Stichting Staffs and More tevoorschijn. Het ging om Tyron, een mooie jonge stafford die in Gran Canaria in de perrera zit om gedood te worden Staffs en staffkruissingen zijn daar namelijk verboden en als niemand ze opvangt vanuit het buitenland zijn ze gedoemd om te sterven. Normaal reageren we er niet op omdat we nu eenmaal niet elke hond kunnen redden en niet elke hond in ons gezin past. Maar toen we gisteren Tyron zagen waren we op slag verliefd...wat een mooierd en wat een lieverd. Even gelezen hoe Tyron een beetje in elkaar zit en zoals het ernaar uitzag zou hij prima bij ons passen, dus hebben we gisteren gemaild en wachten we nu nog op een antwoord. We hopen dus dat Tyron bij ons een gouden mandje mag krijgen en duimen dus heel hard. En vraag is dus of jullie mee willen duimen, want elk duimpje helpt Hier de knapperd in kwestie Tyron en adopcion - YouTube
Vl en ik zitten heel ongeduldig te wachten op een mailtje hahaha ow wat zijn we erg Iedereen bedankt voor al het duimen alvast *hopen dat zoveel duimen helpen*
Ik duim heeeeeel hard!!! Wat een fantastisch mooi beest, ik hoop het echt.. bij jullie wel een warm huisje!