ga ervoor ! moederliefde rules!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door joseetje26, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ha allemaal op dit forum, beetje brutaal misschien want ik ben niet zwanger en niet alleen , ik zat dit zo allemaal eens te lezen en ik dacht toen met jullie gaat het allemaal goed komen.
    ik kom zelf uit een eenouder gezin met een blinde ( maar dappere en knappe) moeder en een broertje met syndroom van down ,mijn moeder zat in de bijstand en kon door haar beperking moeilijk gebruik maken van alle aanbiedingen en koopjes etc omdat ze gewoon maar in een winkel boodschappen kon doen omdat ze daar de weg kende. ik ben nooit iets tekortgekomen , onvoorwaardelijke liefde is onbetaalbaar, een kind heeft er geen weet van dat niet alle dingen "nieuw'zijn , het is puur de buitenwereld die maar oordeeld.
    mijn moeder vertelde me dat ze zo bang was in het begin, sociaal werkers wilden ons "haar kinderen" bij haar weghalen omdat ze er niet voor zou kunnen zorgen, vooroordelen zijn gewoon vreselijk en daar zullen sommige van jullie alles van weten.
    ik sta stevig in mijn schoenen, ben hoog opgeleid en leid een gelukkig leven, laat niemand jullie ooit vertellen dat het niet kan ,lukt of dat jullie kind iets tekort komt .

    xxxxxx
     
  2. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    En zo is het!

    Ik heb zwaar veel respect voor jouw moeder Joseetje.
    Ik kom zelf ook uit een één ouder gezin en ik ben nooit iets tekort gekomen.
    Maar zoals jouw moeder, wouw!

    Groetjes, Mirelle.
     
  3. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    THX voor de oppepper, doet ons goed :D
    En joseetje, jouw moeder is volgens mij supermam :)
     
  4. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Kijk, dat zijn dan weer woorden die je even heel erg goed doen! Lief van je, dankjewel!
    En idd, je hebt een topmama!
     
  5. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik vind het ook ik heb een supermama hahahha nee ff serieus als zij het kan dan kunnen jullie het ook allemaal. geen man voor nodig zo zie je maar, ik vraag me ook af wat nou uiteindelijk beter is een 2 ouder gezin waarbij de vader niet functioneert, of er vreselijke ruzies zijn, of een stabiel en gelukkig 1 ouder gezin, ik denk toch het laatste. ik werk zelf in de hulpverlening en mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar het stabiele 1 ouder gezin. ze zeuren zo over een stabiel pedagogisch milieu maar dat kan net zo goed een ouder alleen zijn,

    groetjes jose
     
  6. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Amen to that!Wauw!
     

Deel Deze Pagina