He verdorie wat een klote nieuws!Heel erg veel sterkte met jullie verlies,en dat je vlug opnieuw zwanger mag zijn!Dikke knuf..
Op zich gaat het nu wel aardig, gezien de omstandigheden. Aan het begin van de middag nog even een flinke jankbui gehad, maar dat moest er ook echt effe uit. We hadden het vruchtje meegenomen naar de VK en zij schatte het op ca. 6 weken. Is nu begraven in een mooi doosje op een symbolische plek. Bij de echo was te zien dat ik misschien nog wel een beetje bloed kon verwachten, maar voor de rest was het al een heel eind schoon c.q. leeg. Gelukkig dus geen geduvel met curettage. Nu moeten we dus toch proberen om de draad een beetje op te pakken weer. Mijn lief is binnenkort jarig; hadden ze bij de Gamma geen cadeau-kaarten o.i.d. die "Klus-card" heten?
Je zit dus helaas een beetje in hetzelfde schuitje als ik... Ga jou vanaf deze plek ook heel veel sterkte wensen, want zoiets komt natuurlijk rauw op je dak... Ik had al op internet gelezen dat, wanneer je krampen krijgt en er sprake is van een dreigende miskraam, dat het vruchtje meestal binnen een week wel "afkomt". Wanneer ben je bij de VK geweest? Ik kan je wel vast één ding vertellen; je hoeft er iet over te twijfelen wanneer je het vruchtje verliest. Je vraagt je nu misschien nog af hoe het eruit zal zien, maar als je het verliest en je ziet het, dan weet je het gewoon... Is wel confronterend, weet ik, maar ik had ook al het hele weekend stolsels uit mekaar zitten trekken of ik niks zag. Hoe lang mag je wachten tot het vruchtje afkomt uit zichzelf?
Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop voor je en je ventje dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je dan een mooi voldragen zwangerschap zal hebben. Liefs Jolie
Gelukkig dat het verder lichamelijk weer de goede kant met je opgaat en alles goed afgekomen is. Huilen is oke..je moet alles toch verwerken een plekje geven. Veel sterkte voor de komende tijd! Liefs Mirre
Kabouter Klus (en partner), Heel veel sterkte de komende tijd, woorden schieten me bij dit soort berichten altijd te kort, of zijn niet goed voor het gevoel dat je wilt beschrijven. Ik wens jullie veel kracht om dit verlies te verwerken. En er over een tijdje er weer met frisse moed tegenaan te kunnen. Dikke kus Marlies.
Tjeezus meis, en jullie waren helemaal door het dolle.... ben sprakeloos voor jullie. Heel veel sterkte gewenst en neem de tijd. Even aan de andere meiden: ik denk niet dat het gepast is om in dit topic te vragen of een ander wel zwanger is of positief getest heeft. Beetje gevoelloos meiden.... weet dat jullie het niet zo bedoelen, maar laten we dat nu in dit topic even achterwege laten.