hee lieve mensen, een beetje een stomme vraag mischien maar vandaag heb ik positief gestest. het is dag 38 van mijn cyclus en normaal word ik tussen dan 30 - 32 ongi.... ben dus nu een week over tijd.... toen we vanochtend de positieve test in ons handen hadden drong het nog niet door dat ik echt zwanger ben... maar ik weet niet goed wat ik nu moet doen... moet ik de huisarts inlichten of moet ik gelijk een verloskundige bellen voor een afspraak.?... liefs celleke
het besef is er nog niet moet ik zeggen... ik voel alleen dat mijn borsten pijnlijk zijn meer niet... echt heel raar dat er echt een wonderdje in mijn buik groeid
Gefeliciteerd! Inderdaad een afspraak maken bij de VK. En ik heb ook even mijn huisarts gebeld om ze in te lichten. Geniet van je zwangerschap!
bedankt.. ik ga maandag gelijk even stapjes ondernemen.... volgens mij ben ik dan nu ongeveer 5 wkn zwanger als ik het goed na gekeken heb..... het moet echt nog even bezinken....jeetje....
Gefeliciteerd. Lekker maandag de vk bellen en als je nog geen foliumzuur slikt deze even halen bij de drogist. En verder vooral genieten van het kleine wonder.
Gefeliciteerd!!! Ik had eerst de ha gebeld omdat ik niet zo goed wist wat ik moest doen, maar die vertelde dat ik het beste de vk kon bellen. Geniet ervan!
Ik heb de huisart ook nog niet ingelicht ga dat volgende week doen want ik moet een verwijs brief voor de gyn.... of kan ik gelijk cotact openem met de gyn zonder verwijskaart was na me MK daar voor t laats geweest sep 2011
nou JOEPIE DE POEPIE> even genieten, en dan de VK bellen om je intake in te plannen. helemaal leuk. je beseft het de eerste tijd toch niet. pas als je de echo ziet zul je echt meer besef krijgen..geniet geniet, en niet met mate...