Tips voor pijnlijke voetzolen tijdens werk.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poison Ivy, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Iemand tips voor pijnlijke voetzolen. Ben nu 21wk en heb sinds een week of 2 dat ik halverwege m'n werkdag (hele dag staan van 9/18u) erg pijnlijke voetzolen krijg. Vooral m'n hielen. Iemand tips voor een bepaald type zooltjes misschien, om het iets dragelijker te maken?
    Ik draag altijd al makkelijke schoenen. (Sportschoenen) Merk wel dat ik er op m'n Nike air max veel minder last van heb dan op m'n Adidas schoenen. Denk ook omdat het "air" in de nikes misschien toch iets beter veert oid.
    Maar die mag ik niet aan op m'n werk.

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik heb een paar jaar geleden in de winkel getwijfeld tussen die Air Max en een ander model van Nike. De Air Max vond ik niet leuk staan, beetje lomp bij mij, die andere wel. Alleen, als je die Air eenmaal aan hebt gehad, zitten andere schoenen gewoon niet meer lekker.. Die vering inderdaad, heerlijk!
    Ik heb dat aangegeven bij de verkoopster en zij adviseerde mij bepaalde zooltjes. Ik heb toen dus het andere paar schoenen gekocht, maar wel met die zooltjes erin. Die geven net wat meer vering en dat loopt comfortabeler.
    Ik heb geen idee hoe die dingen heten ofzo hoor, heb niet zo'n verstand van dat soort dingen.. Maar misschien gewoon eens laten adviseren in een goede schoenenwinkel?
    En 's avonds lekker met de voetjes omhoog, misschien eens een lekker voetenbadje nemen en ze daarna goed insmeren. Klinkt een beetje suffig, ik ben zelf niet van de voetencrèmes enzo.. Maar heb dat eens een keertje uitgeprobeerd laatst en ik moet zeggen dat ik er gewoon van opknapte!

3. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Mijn man masseert zijn voeten met een lacrossebal. Deze is erg hard, een tennisbal zou ook kunnen maar veert meer mee. De massage vind ik vrij pijnlijk maar wel effectief. Weet niet of je dit ook op je werk kan doen tussendoor?

Deel Deze Pagina