ga ik nu te ver?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan zijn zeker alle Jack russels die ik tegenkom slecht opgevoed. En ik zeg ook, in 9 vd 10 gevallen.

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik ben dol op dieren, maar bijten is gewoon uit den boze!!! Die hond had hier ook een fikse lel gehad kan ik je vertellen!

Ik zou m'n kind er ook fijn uit de buurt houden.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Je hebt groot gelijk. Ik ben ook een beestengek maar een aantal weken geleden is mijn zoontje bij ons thuis zonder enige waarschuwing in z,n gezicht gebeten door een shih tzu. Heb dat beest me toch een rotschop gegeven. Normaal doe ik dat ook niet maar je reageert nou eenmaal direct... en idd als jij moeilijk had willen doen hadden ze hem kunnen laten inslapen dus ze moeten niet zeuren.

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik ben heel hard hierin. Maar ik heb 4jaar in een dierenwinkel gewerkt, diverse cursussen gevolgd, en ik help ook mee bij mensen thuis die een hondenfokkerij hebben.

Als eens een hond bijt, maakt niet uit groot of klein, of wat voor een ras dan ook. Dan is die hond niet goed, vooral niet als hij doorbijt! Een hond die dat een keer doet, zal dat naar mijn mening en wat ik ook vaak in de praktijk heb gezien, vaker doen!

En heel lullig gezegd, maar ik zou precies hetzelfde hebben gedaan en daarna de hond hebben weggebracht of naar de dierenarts voor een spuitje of naar een hondenasiel, maar de volgende keer is het een kind wat hij in het gezicht of de armen grijpt.. En een hond die vals is, is niet zo geworden, die is zo gemaakt. Maar eens een bijtende hond altijd een bijtende hond.

Daarbij zal ik zeggen, ik ben hartstikke gek op dieren en ik zou niet zonder mijn eigen hond kunnen, maar zodra hij bijt, hoeveel pijn het me ook zou doen, dan gaat ie exitten! En dat is heel hard, maar het is beter dan dat ie dadelijk iemand anders bijt bijvoorbeeld dus een kind en dat je het jezelf nooit meer vergeeft!

Dus ik geef je ten volste gelijk! En die zwager &schoonvader moeten zichzelf even lekker laten nakijken!

Deel Deze Pagina