Hallo iedereen, sinds kort deken we aan een tweede kindje, plannen gmaakt richting de zomer ervoor te gaan. Vorige week wasnik geveld door de buikgripe en hele nacht gespuugd en misselijk geweest. Deed me denken aan mijn eerste zwangerschap...ik ben toen 6 weken heel ziek geweest. Echt ziek zeg maar kon net uit bed, at en dronk niets want alles kwam er direct uit en was continu duizelig. Heb er merk ik nu echt wel een angst aan overgehouden. Had achteraf ook in zekenuis moeten worden opgenomen maar dat is achteraf. Ben nu zo bang dat ik tijdens een tweede zwangerschqp weer zo ziek wordt en niet voor mijn zoontje kan zorgen dan. Vindt het nu al een ramp als hij moet logeren (alleen een keer gebeurd toen ik ziek was) laat staan dan... Wie heeft er ook zoiets of is ook erg ziek geweest tijdens een eerste zwangerschap...was je het de tweede keer ook? Hoor graag jullie verhalen... En ja ik weet waar je het voor doet maar het was niet zomaar een beetje misselijkheid...
Heej, ja daar ben ik ook bang voor! Ik vroeg me van de week precies hetzelfde af! Is een tweede zwangerschap vaak net zo als de eerste of verschilt het echt per zwangerschap? Mn moeder had altijd dezelfde zwangerschappen en bevallingen zegt ze. Nooit ergens last van gehad. Ik dacht dat ik die genen wel geerfd zou hebben maar helaas....ik was echt zooo moe in het begin, kon echt niets, en misselijk. Ook de bevalling was vreselijk zwaar. Maar goed, wij gaan ook voor een tweede maar mocht het raak zijn dan heb ik nu wel een zoontje om voor te zorgen! En als ik dan weer zo vreselijk moe ben...hoe ga ik dat doen? Ik kan hem best eens naar familie brengen maar toch echt niet iedere keer! Dus ik zie vooral op tegen dat eerste deel van de zwangerschap.... Ik lees even mee dus!
SweetVienna: toevallig denk jij er ook zover, het is best wat he maar we willen gewoon graag een tweede ook...hopen voor ons dat we ook nergens last van hebben... ben benieuwd naar meer reacties!