Ga ik nu toch ongesteld worden???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@charlie007.. vervelend allemaal hé!! Ik ben inderdaad 31,maar zelf vind ik dat opzich nog wel jong! Tja niet mega jong meer natuurlijk.. maar mijn moeder was ook nog 31 toen ze mijn broertje kreeg! En tja wij hebben ook nog niet veel rond de vruchtbare dagen kunnen klussen, omdat ik vanaf deze maand pas een beetje regelmaat begin te krijgen (en vriend is ook regelmatig weg voor de zaak en slaapt dan niet thuis).. daarvoor was ik nog aan het ontpillen.. Meid het komt van goed en met jou ook!!
    @ jt82... vervelend hé.. bij mij zet het ook zo langzaam door deze maand.. ik weet ook niet hoe dat komt!! Je moet gewoon even met je man/vriend vrijen.. meestal helpt dat wel bij mij als de boel niet opgang wil komen, hihi!! Een beetje geduwd tegen je baarmoeder en.. bloed.. Ik had gisteren wat bloedverlies na de seks en vanmorgen weer bruinverlies, maar het zet nog steeds niet helemaal door!! Succes meid!! Ik denk dat we gewoon door moeten naar de volgende ronde

2. Alita

Alita Niet meer actief

meiden spannend hoor!! Het kan een innestelingsbloeding zijn hoor!!! Ik weet niet hoe jullie normaal omgi worden, maar soms wat roze verlies en nu oud bloed klinkt goed hoor!!!

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Lientjelove,

31 is wel prima qua vruchtbaarheid hoor dus dat is geen probleem. Kijk alles boven 35 is minder gunstig maar dat hoeft ook niet. Vriendin van mij was ongepland (maar wel welkom natuurlijk) zwanger op haar 39ste (van haar tweede) dus van alles is mogelijk.

Voor ons scheelt het wel heel veel dat we al een mooi wondertje hebben moet ik zeggen. Mocht het hier niet lukken na de komende 6 maanden dan houden we het voor gezien. Ik ga niet de mmm in met risico op een tweeling want zo is het bij mijn zus van 40 gegaan en die heeft het heeeeeeel zwaar met twee jongetjes en een puberend ouder meisje! Ha ha...dan willen we liever een hond of een konijn in de tuin en veel vriendinnetjes te logeren!! ;)

Charlie

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ja... zeker!!! Dat is ook zo... Mijn vriend heeft ook al een kindje, maar toch zou het erg leuk vinden als we samen een eigen kindje zouden hebben.. Ik heb nu wel eens jaloerse gevoelens tenopzichte van zijn ex.. die door de pil heen is zwanger geraakt en wel een kind met hem heeft.. erg hé!! Aan de andere kant.. hebben we ook echt nog niet veel op de goeie dagen kunnen klussen, dus heb ik ook nog helemaal geen reden om me druk te maken!! Toch verwacht je het allemaal veel sneller..
    Ik weet ook niet of ik de mmm wel in zou willen, mijn kinderwens is groot, maar ik weet niet of hij nu echt zo groot is!! Als ik die verhalen hier wel eens lees en al die teleurstellingen.. pff!! Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt wat het met mensen kan doen.. dus ja.. ik weet niet, trouwens mijn vriend wil dat ook liever niet!! En volgens mij zou ik daar ook wel mee kunnen leven, maar ach goed.. zo ver zijn we nog niet!! We zijn nog jong en hebben nog alle kans... op de volgende ronde.. hihi!!

Deel Deze Pagina