Wat zeggen menstruatie achtige krampen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dreamer29, 15 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    morgen 38 weken zwanger en de laatste dagen af en toe het gevoel van een beginnende menstruatie. Wat zeggen deze krampen? Zijn niet echte voorweeen toch?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik kreeg ze na het strippen.. de volgende dag begonnen de weeën en ben ik bevallen :rolleyes:

Dreamer29 vindt dit leuk.
  3. HvO

HvO Niet meer actief

Ik heb dit sinds 2/3 weken heel af en toe. Vroeg het mij ook al af. :$

Overigens is het bij mij heel random en ook niet heel lang. En voor mij zou het nog beetje te vroeg zijn om te bevallen. :eek:

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hoeft niks te zeggen helaas. Allemaal voorwerk. Het kan nog weken duren, maar ook over een uur beginnen. Denk maar zo: alle kleine beetjes die nu gebeuren (qua indalen bv) hoeven tijdens de bevalling niet!

Dreamer29 vindt dit leuk.
  5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Fijn dat het herkenbaar is. Zou voor jou inderdaad wel heel vroeg zijn om te bevallen, maar ik denk ook niet dat het dat is eigenlijk.
    Bij mij gaat het ook met momenten tot nu toe, maar soms ook langere momenten achter elkaar. We gaan het zien!

6. Estavanax

Estavanax Lid

16 sep 2017
    56
    45
    18
    Ik heb het ook en denk steeds dat de bevalling gaat beginnen.. Ben bijna 38 weken en ga vandaag aan de vk vragen of het al iets in gang heeft gezet.

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Wel benieuwd wat jouw vk er van zegt dan vandaag!

Zelf denk ik niet dat het al een bevalling bij mij aankondigt, want vind het echt wel anders dan wat ik lees en hoor over weeen. Maar je weet het nooit natuurlijk.

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het zegt helaas niet zoveel, beide zwangerschappen heb ik heel veel last van voorweeen gehad vanaf een week of 35.

Bij de eerste begon zo wel de bevalling ook. Op 38+0 had ik weer de hele dag regelmatige harde buiken en menstruatiekrampen. Vroeg in de ochtend de volgende dag zette het ineens wel echt door in weeën (dat verschil merk je wel ;)).

Bij de 2e ook weer veel krampen en harde buiken en met 35 weken ook al ruim 3cm ontsluiting en 1/2 verstreken bmm en kort daarna de slijmprop verloren. Maar uiteindelijk 'pas' 38+3 bevallen.

9. Estavanax

Estavanax Lid

16 sep 2017
    56
    45
    18
    Bij mijn eerste had ik dit ook al een tijdje en idd daarmee ook een paar cm ontsluiting. Ik denk maar zo; kan het alvast maar gehad hebben :D
    Ik vind het zelf wel prettig om te weten of het effect heeft, ik heb een echte flitsbevalling gehad en ben benieuwd naar deze.. handig dan om te weten of er al wat gaande is.

10. HvO

HvO Niet meer actief

Bij mij ligt overigens de kleine al wel sinds 30/31 weken in mijn bekken. Misschien dat de “krampen” bij mij daar vandaan komen?

Jij kunt alleen maar afwachten denk ik. :eek:

11. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Hier al weken zo... Zegt dus helaas weinig. 37 weken ondertussen, 2cm opening en verweekte bmh, ingedaald ook.

12. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik had het bij mijn laatste zwangerschap ook steeds de laatste weken. Volgens de vk was het omdat er zoveel spanning op de baarmoeder stond door het kindje en het feit dat het mijn 4e was. Ik ben uiteindelijk met 40+2 bevallen na een strippoging.

Deel Deze Pagina