Ga je voor goed of excellent?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Gelukkkig :D;) moest er niet aan denken dat je probeerde je was met je stofzuiger te wassen of iets dergelijks :D:D

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het liefste excellent voor een goede prijs :D. Dus uitverkopen, aanbiedingen enz. Wij heb best veel dingen waarvan we perse merk willen en daar dan ook meer voor betalen dan als we naar aldi/action zouden gaan. Vriendlief heeft dat vnl met etenswaren (chips van Lays, cola van Coca cola, brood van de bakker, vlees van de slager). Ik heb dat meer met kleding. Maar dan niet de duurste uit het schap hoor (voor mezelf EDC/Esprit, voor mijn dochter Noppies/Lief!/Mexx bv). Vind dat niet excellent eigenlijk, excellent is dan dolce & gabanna ofzo ;). Maar goed, met zeeman kan het voor 1/3e van de prijs, dat dan weer wel...

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat denk ik ook niet, heb ik hier ook nooit neergezet. :p

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hmm okay. Het is inderdaad ook wel zo dat het dure/duurste product lang niet altijd het beste product is. ;) Maar wij zijn gewoon gelukkig met Honig haha.

Zelf maken is uiteraard meestal het lekkerst. ;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahaha oooo dat kan dus niet? :D

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

;)

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    voor mijn dochter echt wel excelent !
    goede jas en schoenen en kleding vind ik belangrijk !
    de rest ligt eraanwat het is

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh gelukkig ik sta niet alleen :D;) (maar of Grand Italia het beste zou zijn.. mwoah.. dat weet ik ook nog niet zo net)

Zelf maken is lekker (zeker als je 'les' gehad hebt van een Italiaanse Mama maar wel veel werk, zeker voor de maandagavond :D) En om nu je eigen maaksels excellent te noemen :) hihi

9. senta

senta Niet meer actief

Het beste van de "voorverpakte pasta's" tsja ik denk dan altijd dat is een mening. Ik maak het voor mijn man die weinig kan waarderen op dat gebied, hij eet pasta zo kaal mogelijk nou succes, dan ga ik zelf wel voor excellent. En dan ga ik het gewoon halen om de hoek bij een italiaanse man met een delikatessen huis. Dan weet ik zeker dat ik niets uit pakjes krijg en echt italiaans eet.;) Ow ja zelf maken is nog veel lekkerder maar zo snel op de maandag heb ik geen tijd voor dan maar halen.:p

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

Bruin- en witgoed apparaten wil ik wel graag een goed produkt van hebben, ik kijk ook echt naar recensies voor ik zoiets koop. ik merk wel dat ik hierbij wel sneller geneigd ben naar bekendere merken te kijken. je koopt zo'n apparaat niet om volgend jaar weer te moeten vervangen.

Kleding hoeft geen merk te zijn. voor mezelf ga ik graag naar de c&a omdat ik daar altijd wel goed kan slagen.
    Etenswaar hoeft op een enkel produkt ook geen bekend merk te zijn.
    (alleen koffie moet wel K&G zijn, de rest vind ik gewoon niet te zuipen)

Ik heb zelf een tijd gekend dat ik door financiele situatie min of meer gedwongen was boodschappen te doen bij de Lidl, de produkten zijn er zeker niet vies, maar ik merkte wel veel verschil met produkten uit andere supermarkten. Ik zou alleen naar de Lidl gaan als het echt niet anders kon. Maar ik ben dan ook weer zo dat ik zeker niet de duurste supermarkt uitkies die op de kleintjes let.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Nee joh je knupt gewoon al je was aan elkaar, dan leg je dat in de wc, je houdt 1 stukje vast, dan doe je je waspoeder in die bak waar al het water zit en dan trek je een paar keer door. :D:D

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Uiteraard ga ik zo veel mogelijk voor dat wat ik ervaar als excellent, dat hoeft niet altijd het duurste te zijn of dat te zijn wat anderen als excellent ervaren. Soms is er naast excellent nog een trapje hoger, maar dat hoeft niet altijd wat toe te voegen aan hetgeen ik heb gekocht.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat voor iemand excelent is, is voor een ander weer goed. Denk dat het maar net is waar je genoegen mee neemt.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

veel huismerken worden echt niet apart, elders gefabriceerd.

Deel Deze Pagina