Ga jij makkelijk bij een ander naar de wc?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kun jij ergens anders dan thuis poepen?

1. Ja maakt mij niks uit

2. Nee alleen eigen wc ( of wc hotel kamer oid )

3. Alleen als ik echt echt hoge nood heb

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nee, ik poep echt alleen op mijn eigen wc.. of bij m'n ouders! En op vakantie kan ik ook wel op een hotelkamer ja.. maar niet bij andere mensen of op een openbare wc.

Poepen doe ik liever lekker relaxed haha :D

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jij doet me denken aan wat ik ooit las over Japanse etiquette. Japanse dames trekken altijd eerst de wc door voor ze gaan zitten zodat niemand hoort wat ze doen...

Ach, ik beheers helaas nog steeds niet helemaal de kunst van de hurk wc (toilet turquoise noemen ze die in Zuid Frankrijk), en dat is toch echt handiger om WEL te kunnen als je een beetje reist.

Verder leg ik met gemak overal mijn eitje, het is bij mij meestal in een paar seconden moeiteloos gepiept. Ik mis op de meeste WC's wel het kraantje of flesje om mijn billen te wassen, dat vind ik toch echt wel een stuk frisser. Gelukkig hebben openbare WC;s in Indonesië dat standaard.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ahaha wat een vraag, maar ja ik kan het wel makkelijk...maar ik ben ehct heel snel klaar altijd, als ik moet moet ik gewoon..en zit eigenlijk nooit echt langer als een plasje op de wc...dus tja...dan maar wherever het moet hihihi

Ik leg trouwens altijd wat toiletpapier in de pot voordat ik ga....:)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh m,y dat doet me denken aan mijn vakantie 10 jaar terug!

Ik moest zoooo nodig plassen dus wij gestopt bij zo'n parkeerplaats met wc was het ook zo'n toilet turquoise! )

En het lukte me echt niet haha heel mn broek nat gepiest:)

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik kan niet bij andere naar het toilet wel om een plasje te doen maar verder niet:)Zelfs met mijn partner kan ik het niet goed toen ik nog weekenden bij hem kwam slapen ( voordat wij samen gingen wonen ) hield ik het gewoon heel het weekend op tot buikpijn aan toe.
    En nu nog steeds wacht ik liever totdat hij naar zijn werk is.
    Stom he:);)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet altijd sochtends poepen meteen als ik uit bed kom dus altijd thuis. maar mocht ik tussendoor nog een keer moeten ga ik rustig ergens zitte kleien hoor. plassen doe ik ook overal als het moet. intereseert me geen reet

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhhh dat had ik ook:)

En toen vroeg hij of ik een keer een weekje bij hem kwan en toen ging ik echt heeeel vroeg uit bed om te poepen:):D

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    LOL! :D

Ik kan overal wel als ik moet, geen problemen mee.
    Een wc is daar toch ook voor gemaakt? :p
    Het wordt wel anders als er 10 man achter me staan te wachten en die kunnen meeluisteren. Dan kan ik het niet. ;)

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het altijd vies als je in een openbaar toilet na iemand gaat nar de wc, en die persoon heeft zitten sch*ten. Dan pak ik liever even een ander toilet.

Eveneens dat het me vervelend lijkt als ik zelf heb gepoept en er direct iemand na mij naar de wc gaat.
    Ik had een tijdje geleden op mijn werk een scheet gelaten tijdens het plassen :) en toen hoorde ik iemand de wc-ruimte inkomen, en ik zat op de enige wc die daar is. Dus ik druk wapperen met mijn armen, maar de geur verdween nog niet :) en toen maar gespoten met wc-verfrisser. Maar schaamde me wel een beetje toen die collega ging, ook al rook de wc naar rozengeuren, haha.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

Nee echt niet. Ik ga pas naar de wc als ik ALLEEN thuis ben dus als vriendlief aan het werk is

11. Haha Jel ik zie jou daar al wapperen.. :D

12. Jel

Jel Niet meer actief

Met mijn man erbij heb ik er geen problemen mee. Soms is hij zijn tanden aan het poetsen en zit ik te poepen op de wc. :)
    Dan laat ik zelfs nog even voor de lol het wc-papiertje zien waarmee ik afgeveegd heb. :D

(oeps wat verklap ik een boel van mezelf.... :) )

13. Hier is het precies andersom.. wil ik tandenpoetsen, gaat ie daar ineens zitten en stinkt het een minuut later. Dus ik vraag naar de bekende weg 'heb je weer gepoept??' en dan laat ie het papiertje zien :)

Te ranzig..!

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ga zelf echt nooit bij iemand anders poepen, tenzij 't echt hoge nood is ( Enorme kramp aanval met diaree ofzo ) of ik ergens meer als 1 nacht logeer. Ik vind 't zelf ook errug vies als iemand even een poosje bij je op bezoek is, dus een paar uurtjes, en hier poept. Ik sta zowizo de pot al te poetsen als er bezoek naar de wc geweest is, maar als er gepoept is, en helemaal *gruwel* als dat bezoek geen toiletmanieren heeft. Bah bah bah, dat doe je maar thuis!

15. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Echt niet, alleen thuis.
    Of hotelkamer of bij mijn ma.
    Maar voor de rest echt niet, ik schaam me dood.

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook. Idem dito helaas. CU:(

Heb helaas wel een aantal wc drama's meegemaakt:) op vakantie.
    En ik moet ook altijd terugdenken aan de openbare wc's in Centraal Azie. Waar we op 's nachts in een wegrestaurant moesten..wat een drama. Een muurtje achter het huis. En de stront van anderen totaan je enkels:$ Baggerde de halve bus door de smurrie. En je kon in het donker alleen de witte wc papiertjes onderscheiden.
    Hoefde gelijk niet meer.

Of een wc in een warenhuis, ook in Centraal Azie. Van die Franse hurkwc's maar dan in slechtere uitvoering. Eerst moet je omgerekend 5 cent per velletje wc papier betalen. Dus dan ga je zitten uitrekenen hoeveel velletjes je nodig hebt.
    Tegenwoordig neem ik dus altijd een rol wc papier mee.
    En daarna kom je in de wc en dan liggen er overal drollen, behalve dus in de wc. Heb mijn schoonmoeder nog nooit zo boos gezien op de toiletjuffrouw. Die kwam toen vervolgens met een rieten bezem de wc schoonmaken. Needless to say, we hoefden gelijk niet meer.
    En het geld voor het wc papier kon ze ergens steken waar de zon niet schijnt.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oef, poepen op een 'vreemde' wc vind ik moeilijk. Die stank, ooh schaam me dan dood.
    Daarom heb ik ALTIJD een bus deo en een fles parfum bij me.
    Mocht het een noodsituatie zijn, dan kan ik 'm gebruiken.
    En anders neem ik mijn zoontje mee naar de wc en geef ik hem de schuld .... :D

18. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan overal wel poepen hoor, maar zit het liefst op mijn eigen wc. Maar zou het nooit bewust ophouden daarvoor schijnt ook best ongezond te zijn al weet ik niet waarom?

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Whahahaha, zie het al helemaal voor me. :D

Ik moet best vaak poepen, en zeker altijd voor ik naar bed toe ga.
    Iedere avond vraag ik dan ook aan mijn man of hij ook nog moet 'schijten'. :) Zo ja, dan weet ik dat ik op moet schieten, maar anders kan ik lekker op mijn gemakje zitten. Mijn man roept dan nadat ie de hond uitgelaten heeft dus echt vrijwel altijd: "Nou schiet es op joh, ik moet ook nog!"
    Lekker he, heb ik eerst uitgebreid zitten kakken. :D:)

20. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Het is net alsof ik dit zelf heb getypt! hahaha;)

Deel Deze Pagina