Ga jij makkelijk bij een ander naar de wc?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kun jij ergens anders dan thuis poepen?

1. Ja maakt mij niks uit

2. Nee alleen eigen wc ( of wc hotel kamer oid )

3. Alleen als ik echt echt hoge nood heb

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook erg moeite mee... Als het niet anders is en vooral op zo'n camping waar van die gleuven onder zitten, maak ik extra geluid...
    :)

Hoesten, kuchen, of de wc alvast doortrekken..

Hahaha verschrikkelijk... Soms moest ik naar zo'n wc
    en dan iemand naast me... PLONS...
    Bah...:$:p

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Op een naturistencamping moet je wel goed opletten dat je je billen goed afveegt... Lekker anders, overal bruine strepen. :p

3. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, meiden, wat maken sommigen het zichzelf moeilijk. Kijk, poepen als er iemand zich in dezelfde toiletruimte bevindt is niet mijn hobby, maar als je moet....tsja, de hele dag buikpijn door te wachten tot je thuis kan is nou ook niet echt jevanhet, toch?

Vind het trouwens best bizar om te lezen dat sommigen ook niet durven te poepen als de partner ervan weet, of uberhaupt thuis is... 't is niet dat wij vol trots onze creaties aan elkaar vertonen, maar we voelen ons ook wat poepen betreft totaal op onze gemak bij elkaar.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik poep niet graag buiten de deur maar door problemen met mijn darmen kan ik soms niet anders. Vreselijk vind ik dat. Het liefst ga ik dan ff naar huis. Ik kan vaak dagen niet en dan ineens komt het maar dan moet ik soms 4 x achter elkaar ofzo... Nou lekker dan!

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Hier ook CU. Zo kon ik in Kenia tijdens de safari gebruik maken van het bush toilet. Achter een stel struiken gaan zitten dus en dan hopen dat de rest van het safari busje de andere kant op kijkt...

Als ik moet dan moet ik vaak ook gelijk, heb daarom meestal een rol toiletpapier bij me als we bijv. gaan wandelen in het bos. Tot die ene keer in duitsland... Was mn man gelukkig wel zo behulpzaam om zachte blaadjes voor me te zoeken, die als toiletpapier gebruikt konden worden. Beetje jammer dat ik een kwartier later onder de uitslag en jeuk zat, was kennelijk allergisch voor die bladeren. :D

6. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Ik pies hier in mn broek van het lachen haha
    Ff snel die drol leggen hilarisch
    En n ruft van iemand die zn drol inhoudt hahaha

7. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    liefst thuis, mijn ouders, zussen.

maar openbare toiletten met open hokjes. nee ga ik niet, echter heb een spastische darm en soms speelt die enorm op en kan het niet anders. ik wacht dan ook net zolang tot er niemand meer is en komt er dan toch iemand binnen. doe ik alle moeite het op te houden en ga verder als ze weer weg zijn en spoel tussendoor enorm vaak door. en kom niet eerder uit het hokje tot iedereen weer weg is.

zo dus ook een keer op mijn werk. was eerste keer want heb er niet altijd last van speelt bij mij alleen op met enorm veel stress en met verkeerd en te gekruid eten. ik dacht er is niemand maar blijkt er iemand naast me te zitten die de benen ook optrekt als er iemand komt. en toen die doortrok en wegging had ik wel zo iets van shit.

als we vroeger op vakantie gingen kon ik ook dagen lang niet heen tot ik uiteindelijk verging van de buikpijn en dan ging ik snachts. na die ene keer wilde het wel weer en dan deed ik het op rustige momenten.

bij andere mensen thuis waar ik op visite ben doe ik het weer niet tenzij het niet anders kan maar dan ook alleen als er een luchtverfrisser is en laat alles schoon en netjes achter.

als mijn darmen weer opspelen is het ook niet meer normaal. gaat met enorm veel kracht herrie en stank. dus nee gun ik niemand om naar te moeten luisteren en al helemaal niet te ruiken. schaam me er enorm voor en in onrustige tijden, met veel stress kom ik ook echt de deur niet uit want het gaat dan de hele dag en nacht door.

erg onprettig en schaam me er dood voor maar kan er niks tegen en aan doen.

8. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Als ik gepoept heb en er moet iemand na mij, zeg ik altijd..houd je neus maar dicht, degene voor mij heeft zitten stinken zeg... :)

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hahaha geweldige verhalen hier. :p

Ik ga ook gewoon hoor. anders krijg ik er gewoon last van.
    En hier thuis zijn we er ook gewoon open in... Ik ga gerust met de deur open zitten poepen terwijl mijn man op de bank zit hihi.

In het begin schaamde ik me ook tegenover mijn man, toen we net bij elkaar waren.
    Tot ik op een gegeven moment buikgriep had toen ik bij hem was. En ik kreeg toch ineens last van mijn buik, moest lucht uit. Dus ik vroeg vind je het erg als ik een scheet laat? :p
    Hij zei nee hoor... En ja toen is de hel los gebarsten, het is nooit meer opgehouden.
    Hij zegt af en toe plagerig dat hij nog steeds spijt heeft dat hij toen gezegd heeft dat het niet erg is hahaha.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik poep overal! Niet buiten in de bosjes trouwens, maar als het echt niet anders kan dan moet het maar.

Mn moeder vorig jaar op vakantie al dagen buikpijn, die had mega drol, die bleef in de buis liggen... heeft daar 2 dagen gelegen!
    We hebben hem maar henkie genoemd....

11. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Had er eerst veel meer moeite mee dan nu, maar nog altijd liever niet ;).

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Geen problemen mee. Ik poep meerdere malen per dag, als ik het dan op zou moeten houden... Gewoon voor zorgen dat je geen remsporen achterlaat, en desnoods even met de spuitbus aan de slag.

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Plassen boeit me boeit me niet of ik moet helemaal vreemd zijn maar poepen alleen bij mn ouders thuis......

14. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nee ik kan nergens anders dan op mijn eigen wc of bij mijn ouders.

Ik ben vies van openbare toiletten maar plassen doe ik dan nog wel als ik echt moet maar verder blokkeer ik het gewoon want wacht echt tot thuis.

15. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Lol zie het helemaal voor me wapperen met je handen:D

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Tja als je zwanger bent dan is het moeten naar de wc ineens een stuk groter ;) dus ja ik gebruik wc's overal en nergens! En nee dat is niet elke keer een feestje maar ja anders heb ik later een probleem :p ;) !

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja hoor.. maakt me totaal niet uit waar ik ben.. als ik moet dan moet ik.. ga het echt niet ophouden.. poepen doet iedereen, ook de koningin ;)

18. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ikke wel, als ik moet poepen ga ik..hou het echt niet in..is niet goed voor je darmen

19. Bri

Bri Niet meer actief

Plassen doe ik op iedere wc, daar heb ik geen moeite mee, nooit gehad ook.
    Maar poepen kost mij wel moeite ergens anders dan thuis. Op vakantie duurde het bij mij vroeger wel een dag of 3 voordat ik weer kon. Heb door 'moeilijk te doen' helaas wel een keer m'n vakantie verpest doordat ik toen enorme aambeien kreeg, en daar zó ongelooflijk veel pijn van had.
    Sindsdien heb ik de regel: als ik echt aandrang voel, dan ga ik, waar die wc ook is. Dus ook op m'n werk, in een restaurant of desnoods op bezoek bij iemand. Dat laatste vind ik heel onprettig, maar het ophouden terwijl ik aandrang heb kan heel vervelende gevolgen hebben.

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik poep alleen maar thuis.
    Op vakantie loop ik de eerste week altijd krom van de buikpijn omdat het gewoon niet lukt zeg maar:p

Deel Deze Pagina