Alleen plassen. De rest gewoon thuis of bij mama Maar wacht niet tot ik buikpijn krijg ofzo hoor, dan moet t gewoon..
Totaal geen probleem mee.....Maar vind het wel vreselijk als je een uhm nummer 2 moet doen op een openbaar toilet waar de wc's dus aan de boven en onderkant open zijn. Moest laatst vliegen en gezien ik dat nogal spannend vind had ik behoorlijke buik krampen en ja hoor toiletten zoals hier boven omschreven schaamde me kapot hihihihi Ben met een rood hoofd de wc uitgelopen
Ik heb weinig keus met mijn darmen en zeker sinds mijn galblaas weg is dus je wat moet dat moet gewoon, het is ook gewoon natuurlijk dus schaam me er niet voor, leuk is misschien anders, ik zou zelf ook graag wat minder last ervan hebben maarja is nu eenmaal niet anders..
ja leuk is het niet meestal gelukkig geen last van maar als het gebeurd is niet altijd even leuk natuurlijk.
Haha, Ik vind het opzich niet moeilijk ergens anders op de plee te gaan. Maar het idee dat ze horen wat ik daar dan aan het doen ben *bloos!*.
Hihi ja heb ik ook daarom gooi ik altijd eerst wc papier op de bodem als ik denk dat iemand me kan horen....dan hoor je de "plons" niet
Jamaar ze bedoeld andere geluiden denk ik. En wat betreft die plons in de wc, dan heb je gelijk je kont schoon.
ja dat doe ik wel eens haha zoiezo voor de stank al dat met dat papiertje doe ik niet lijkt me niet zo fris hihi
bij een ander thuis niet, maar op de camping wel ik zie het al voor me de portapotti verstopt, en manlief maar tobben om hem schoon te krijgen...