Nope ik ga niet, al komt het me neus uitzetten ik kan niet poepen op een andere wc, althans in openbare gelegenheden, trouwens ook niet bij familie en vrienden. Ik houd het de hele dag op, doe ik al mijn hele leven dus is ook geen moeite voor me. De enige wc's die ik gebruik is die hier thuis en die bij mijn ouders maar verder nergens.. Plassen doe ik ook met pijn en moeite bij andere.
Plassen lukt me aardig, liever niet, maar als ik het niet meer houd, moet ik wel. Poepen doe ik niet, bijna nergens. Alleen thuis. Zelfs bij mijn ouders doe ik het niet meer. Onze huwelijksreis wordt dan ook écht een hel!
Haha, of je hebt het papiertje er dan niet goed op en krijg je zo'n fluitende scheet met een trillend papiertje.
nou je wilt niet weten wat voor geluiden je allemaal hoort als je smorgens vroeg op de camping naar het toilet gaat... echt te goor ben altijd blij als de radio lekker hard staat
Huh?? Daar is de WC toch voor? Ik zou het echt heel naar vinden als er mensen kwamen eten en dus uren niet naar de wc durften! Ik heb hem er speciaal voor schoongemaakt Ik maak er zelf ook geen problemen van. Zolang je normaal doet (en dus geen dikke strepen achterlaat ofzo.... netjes achter jezelf opruimen) zie ik het probleem niet. Waar ik wel een spuughekel aan heb zijn de minder hygienische mannelijke bezoekers die op de grond of op de tegels (heel klein toilet) spetteren en het niet schoonmaken.
oooh ik heb verkeerd gestemd, ik heb `ja maakt mij niets uit` maar dat moet zijn `alleen bij hoge nood`. Altijd thuis maar als het echt echt echt niet anders kan op een ander.
Als je moet, dan moet je. Ik ga het in elk geval niet ophouden, maar als ik weet dat we toch zo naar huis gaan, dan houd ik het liever even op. Uiteraard poets ik wel goed na in het geval van remsporen! En een pufje luchtverfrisser, indien aanwezig.
nee, ik kan niet naar de toilet bij andere. alleen bij mijn ouders. en als we bij een pretpark zijn en ik moet heel nodig dan ga ik wel maar ik doe het liever niet.
Omg, moet gelijk denken aan een verhaal van mijn man van laatst.. die wilde daar naar de wc in de pauze en toen zat er iemand gigantisch te pruttelen, niet normaal die geluiden Toen hij na de film ook nog wilde meurde het daar nog steeds gigantisch, het scheen zo zurig te ruiken dat hij daar niet kon gaan plassen en maar snel naar huis is gegaan
Poep over het algemeen eigenlijk overal wel. enkel laatst op de camping ,ddar hebben ze van die wandjes met open ruimte eronder, moest ik heel nodig maar wist van te voren al dat er veel bijgeluiden zouden komen. Dus ff zitten knijpen tot het redelijk safe was en die die kringpier heerlijk zijn gang laten gaan. Echt een geborrel niet normaal maare wat luchtte dat op. Ik ben trouwens schoonmaakster en verbaas mij er iedere keer over dat de heren qua toilet vaak wel netter zijn. Bij de dames veel meer remsporen,open maandverbandjes en dergelijke brrrrr.