Ga jij makkelijk bij een ander naar de wc?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kun jij ergens anders dan thuis poepen?

1. Ja maakt mij niks uit

2. Nee alleen eigen wc ( of wc hotel kamer oid )

3. Alleen als ik echt echt hoge nood heb

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hahahaha ik lach me kapot *lol* :D:D

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

hihi een hele techniek dus :D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lol, hahaha :D

Keek jij naar dat jong ding?? nouuuu krijg je wat hey..

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nope ik ga niet, al komt het me neus uitzetten ik kan niet poepen op een andere wc, althans in openbare gelegenheden, trouwens ook niet bij familie en vrienden. Ik houd het de hele dag op, doe ik al mijn hele leven dus is ook geen moeite voor me.

De enige wc's die ik gebruik is die hier thuis en die bij mijn ouders maar verder nergens..

Plassen doe ik ook met pijn en moeite bij andere.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Plassen lukt me aardig, liever niet, maar als ik het niet meer houd, moet ik wel.
    Poepen doe ik niet, bijna nergens. Alleen thuis. Zelfs bij mijn ouders doe ik het niet meer.
    Onze huwelijksreis wordt dan ook écht een hel!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, of je hebt het papiertje er dan niet goed op en krijg je zo'n fluitende scheet met een trillend papiertje. :D

7. whahaha lol:D

8. nou je wilt niet weten wat voor geluiden je allemaal hoort als je smorgens vroeg op de camping naar het toilet gaat...:$:D echt te goor

ben altijd blij als de radio lekker hard staat :)

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

WAHAHA :D Lol, zie het helemaal voor me, help ga nog out zo van het lachen.

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Openbaar tiolet bij de bioscoop ofzo is ook altijd lachen.. :)

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Huh?? Daar is de WC toch voor? Ik zou het echt heel naar vinden als er mensen kwamen eten en dus uren niet naar de wc durften! Ik heb hem er speciaal voor schoongemaakt :D

Ik maak er zelf ook geen problemen van. Zolang je normaal doet (en dus geen dikke strepen achterlaat ofzo.... netjes achter jezelf opruimen) zie ik het probleem niet. Waar ik wel een spuughekel aan heb zijn de minder hygienische mannelijke bezoekers die op de grond of op de tegels (heel klein toilet) spetteren en het niet schoonmaken.

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    oooh ik heb verkeerd gestemd, ik heb `ja maakt mij niets uit` maar dat moet zijn `alleen bij hoge nood`. Altijd thuis maar als het echt echt echt niet anders kan op een ander.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als je moet, dan moet je. Ik ga het in elk geval niet ophouden, maar als ik weet dat we toch zo naar huis gaan, dan houd ik het liever even op.

Uiteraard poets ik wel goed na in het geval van remsporen! En een pufje luchtverfrisser, indien aanwezig.

14. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

nee, ik kan niet naar de toilet bij andere. alleen bij mijn ouders. en als we bij een pretpark zijn en ik moet heel nodig dan ga ik wel maar ik doe het liever niet.

15. Omg, moet gelijk denken aan een verhaal van mijn man van laatst.. die wilde daar naar de wc in de pauze en toen zat er iemand gigantisch te pruttelen, niet normaal die geluiden :)
    Toen hij na de film ook nog wilde meurde het daar nog steeds gigantisch, het scheen zo zurig te ruiken dat hij daar niet kon gaan plassen en maar snel naar huis is gegaan :$

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nee ik kan dat niet goed. Alleen als ik het echt niet meer op kan houden ga ik, maar anders niet.

17. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Poep over het algemeen eigenlijk overal wel. enkel laatst op de camping ,ddar hebben ze van die wandjes met open ruimte eronder, moest ik heel nodig maar wist van te voren al dat er veel bijgeluiden zouden komen.
    Dus ff zitten knijpen tot het redelijk safe was en die die kringpier heerlijk zijn gang laten gaan:D.
    Echt een geborrel niet normaal maare wat luchtte dat op.

Ik ben trouwens schoonmaakster en verbaas mij er iedere keer over dat de heren qua toilet vaak wel netter zijn.
    Bij de dames veel meer remsporen,open maandverbandjes en dergelijke brrrrr.

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Jahoor, totaal geen problemen mee! Haha ik plas overal!

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In een pretpark kun je ook gewoon even in de achtbaan;)

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb hometoilet syndrome...
    als ik op vakantie ga gaan mijn darmen dat ook ;)

Deel Deze Pagina