ben ook een echte thuis poeper, heel soms op me werk. maar het ergste is de vakantie, vorig jaar in frankrijk het e.e.a. meegemaakt. Was al een aantal dagen, nee zeg niet hoeveel... schaam schaam niet geweest. was ik na ..... heel lang eindelijk klaar, spoelde het niet weg. de avond nadat ik "gelost"had was het nog zichtbaar. Schaamde me echt pffffff.
Wuahaha wat een verhalen. Maar hier ook alleen thuis, ouders en hotel(na een paar dagen ofzo ook pas). Ergens anders kan ik het gewoon niet.
hotel als je lief even weg is? Stuur die van mij altijd even weg. zo van schat, zou ik even alleen kunnen zijn,, zo fout eigenlijk.
Als het niet ergens anders hoeft, liever niet. Als ik van huis ben hoef ik gelukkig ook niet zo snel... Maar op vakantie (kamperen) heb je op een gegeven moment echt geen keuze. Probeer dan wel te gaan als het geen spitsuur is. Heb zooooo'n bloedhekel aan die wc's met opening aan de boven en onderkant.
met kamperen zo herkenbaar! liefst heel laat naar bed, stille camping dan pas wil het lukken. kan een hele opluchting zijn haha!
Het liefst niet. De eerste vakantie met mijn man (toen nog vriend) samen in Istanbul, ging ik naar de wc als hij nog sliep. Maar toen kreeg ik voedselvergiftiging... Zooo vreselijk. Hij zei heel lief 'Ga anders even naar de wc, kijken of er wat uitkomt' (ik had vreselijke maagpijn). Nou... en OF er wat uitkwam haha. Ergste was dat hij op bed tv lag te kijken, de tv hing boven de deur naar de wc. Ik ging echt kapot daar binnen, met de meest smerige geluiden erbij. Ineens gaat het geluid van de tv uit... 'hey..was jij dat..' Dacht hij dat de tv aan het storen was maar die geluiden kwamen dus uit mij. Hahah echt vreselijk.