A.s Zondag zijn we 8 jaar samen! ivm kerst enz doen we er weinig aan maar toch lijkt het me leuk om mijn man te verassen met een champagne ontbijtje oid. Hebben jullie ervaring met een bepaald bedrijf? Leveren ze het aan de deur af of echt letterlijk op je bed? (dat laatste gaat me een beetje tever namelijk ) Dankjewel voor jullie tijd!
Ik heb het nog nooit besteld, maar een vriendin van me is er erg gedreven in haha... Ze bezorgen het tot de deur als het goed is Zou wel even uitzoeken waar je het lekkerste en voordeligste champagne-ontbijt kan krijgen want daar zit nogal verschil in. Heb eens zo'n test gezien op editie NL. Maar wel leuk idee Have fun!!!
Ik heb het 10 jaar geleden wel eens voor mijn ouders besteld. En ze leveren inderdaad tot aan de deur. Goed idee!!
Ik heb regelmatig ontbijtjes besteld bij de ontbijtservice. Altijd erg lekker! Doe het ook vaak kado aan iemand!
Wij hebben het wel eens gedaan maar dat was wel een hele dure. Iets van 40 euro pp ofzo. Was wel bij de bakker. (en een hele goeie ook)
Bij nader inzien denk ik dat ik die fles Champagne weglaat. We lusten het allebei niet! Dan doe ik er zelf wel een flesje Passoa bij (Lust ie erg graag!) Dankjewel voor jullie reacties, nu een bedrijf vinden die de 27e wil leveren want veel zijn er dicht zag ik!