Ik zie ook veel mensen hier op de fiets maar mij niet gezien,de kleine gaat lekker in de kinderwagen en dan pak ik de bus.Mocht het niet lukken blijf ik lekker thuis dan maar niet werken,maar ga niks breken of de kleine in gevaar brengen.
ik ben van de week jamie van de creche weeste halen. normaal doe ik dat met de fiets, nu te voet met mijn nieuwe draagdoek! half uur heen lopen, half uur terug. maar zou echt zelf niet het risico nemen om te vallen met mijn kindje! ook ben ik dan nog is zwanger. stel dat jamie wat mankeerd en mijn 2d ekindje ook nog... nee dan loop ik liever!
nee, maar daar komt ook bij dat ik nou 27 weken zwanger ben. vriend en ouders willen niet eens dat ik op de fiets ga, ben eerder dit jaar 1x gevallen met sophie, toen was ik niet zwanger nu wel. het is geen doen om lopend naar creche en werk te gaan, ben met de auto al een half uur onderweg. anders had ik het zeker gedaan.
OOh no way, ik loop nu alles!! Ga zo eerst lopend mn dochter weg brengen en dan naar mn werk. Ben ik zeker een uur zoet mee. Maar liever een uur lopen dan onveilig de weg op.
Hier ook GEEN fiets!!!. Mijn man heeft een moeder onderuit zien gaan met haar kind. Nadat hij goed naar het kindje gekeken had of die niks mankeerde heeft hij de moeder een kleine uitbrander gegeven waarom ze met dit weer op de fiets gaat. En niet eens alleen maar over de doorgaande (goedgestrooide, geschoven) wegen, maar juist over een houten bruggetje en binnendoorwegen!!! Wij gaan lopend of met de auto over de doorgaande wegen of 's avonds als manlief thuis komt even gauw een boodschap. Gelukkig hebben de winkels nu extra koopavonden
Ja daar zat ze vast op te wachten, eerst onderuit gaan en dan een uitbrander krijgen van een wildvreemde.. Misschien kon ze wel niet anders. Die mevrouw hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan jouw man?
Nee oke maar kan me die reactie van die man ook wel voorstellen, die is zich natuurlijk rot geschrokken .. En als je echt naar buiten moet kijk dan of iemand je kan rijden of regel in het ergste geval een taxi oid .. Toch ?
Uhmm er zijn dus mensen die echt geen geld hebben voor een taxi . En ik zou zelf ook niet zo snel iemand weten die ik nu kan vragem me even heen en weer te rijden. Ik zou ook schrikken als ik iemand zie vallen maar het zou niet in me op komen om dan iemand de les te gaan staan lezen. Daar zou ik namelijk zelf op zo'n moment ook niet op zitten te wachten en al helemaal niet van een vreemde.
Dus we zouden eigenlijk iedereen die fietst met een kind een uitbrander moeten geven omdat zij zich, volgens jou, best op een andere manier kunnen verplaatsen of gewoon niet de deur uit hadden moeten gaan? Ja, laten we maar ophouden inderdaad .
Nou, ik heb vandaag weer heerlijk gefietst. Bij ons in het dorp is fietsen veiliger dan lopen. Alle fietspaden en wegen zijn sneeuwvrij gemaakt. Dus mij kan niemand wijsmaken dat ik beter kan lopen oid.
Ik zeg toch niet dat je iedereen moet uitschelden.. Ik geef alleen aan dat ik die man kan begrijpen dat hij boos werd op die vrouw ..
Dat is toch alleen maar heerlijk als alle straten ijs vrij zijn gemaakt ?? Lekker van genieten .. Hier hoef ik het echt nog niet te proberen hoor
Ik ga nu dus echt niet op de fiets.. Niet zelf en al HELEMAAL NIET met mijn meisje.. De benen doen het prima
Een dorp verderop zou ik ook niet doen hoor. De fietspaden zijn niet eens te zien, het is daar levensgevaarlijk! En nu nog op zoek naar een slee....
Tja, als het niet hoeft, doe ik het niet, maar die keuze heb je niet altijd Hier bijvoorbeeld; met de auto kom ik in m'n eentje de straat niet meer uit: kom door de gladheid de drempel niet meer over