Ik ga eigenlijk altijd met plezier naar mijn werk. Heb nu net twee weken vakantie gehad en heb al een paar dagen echt zin om weer te beginnen. Ben verpleegkundige in de psychiatrie.
Ik ga bijna elke dag met plezier naar mijn werk. Er is weleens een dag bij dat ik geen zin heb, maar dat ligt dan aan mijzelf, bijvoorbeeld als ik niet genoeg geslapen heb, en niet aan het werk dat ik doe.
Wow veel reacties, bedankt meiden Wel goed om te zien dat er dus inderdaad meer wel dan niet met plezier naar hun werk gaan Dat geeft me toch goede hoop dat ik in de toekomst wel weer met plezier ergens zal werken Nu alleen dan ergens nog vinden Mochten er hier nog mensen zijn die een secretaresse zoeken voor 3 dagen per week in de omgeving Leiden, dan hoor ik het graag
Ik heb het op mijn werk erg naar mijn zin. Toch ben ik wel opzoek naar ander werk, maar dat heeft met de afstand tussen huis en werk te maken!
Ik heb gestemd op 'meestal' wel..... Ik ga eigenlijk 'altijd' wel met plezier naar mijn werk. Kan echt niet anders zeggen. De enige keren dat ik niet met plezier ga is als ik zelf niet lekker in mijn vel zit, of als mijn zoontje ziek is net precies op een werkdag van mij... dan zou ik het liefst thuis zijn bij hem. Maar ja, dat kan helaas dan niet. Ik ben mezelf in mijn zwangerschapsverlof best wel tegengekomen toen ik zoveel thuis was.. ik miste de uitdaging zo erg.... Ben zelfs in mijn verlof een aantal dagen gaan werken om even bij te springen, en heb een afspraak met een leverancier gemaakt ook tijdens mijn verlof. Dat waren zeer welkome dagen tussen het mama-zijn door
Op dit moment niet omdast er gewoon niet veel te doen is. Als het straks weer srukke ris en de mensen weer komen shoppen dan vind ik het wel weer leuk.
Ik ga eigenlijk altijd met plezier naar mn werk...Werk in de kinderopvang met leuke collega's, kinderen en ouders...
ja meestal wel, niet altijd..laatste tijd is dat enorm afgenomen maarja ga straks minder werken en zie dan wel weer. mocht het zo zijn dat ik echt met tegenzin ga dan houdt het gewoon op, dat ga ik niet weer doen!!! natuurlijk is het nu niet zo makkelijk om iets te vinden maar zodra ik mijzelf dag in dag uit erheen moet slepen is het wel klaar.
Ik vind het (vroege) opstaan verschrikkelijk, maar goed op mn 'vrije' dagen staan de kids ook al om half 7 te roepen dat ze eruit willen. Dus heel veel maakt het niet uit of ik nou naar mn werk moet of thuis aan de slag kan. Maar als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk. Echt even iets doen waarvan ik weet dat ik het kan. Een mooie tegenhanger van het moederschap, waar ik best onzeker over ben af en toe.
Niet bepaald... Heb deze functie ruim 3 jr geleden aangenomen omdat het een promotie was. Klikt niet echt met m'n baas, inhoud is ook niet mijn ding (vaak problemen die je niet zelf in de hand hebt of kan oplossen) en de meeste leuke mensen zijn de laatste tijd vertrokken of ontslagen. Waarom ik blijf? Is heel dicht bij huis, verdient niet slecht + goede extralegale voordelen en ben momenteel zwanger, dus ik hoop dat er na mijn bevallingsverlof iets anders voor me gevonden wordt...