Ja idd maarja het gebeurd heel veel. Sommige kerels vinden het juist heel erg aantrekkelijk, een zwangere vrouw maar sommige juist helemaal niet en daar moet je dan 9 maanden tegenaan kijken
En nog 1 erbij Dames ik waardeer het heel erg dat jullie de poll in vullen ookal weten we niet sie bet zijn hihi..
Nee, mijn man gaat niet vreemd. Hij kan niet liegen dus dat zou ik meteen doorhebben hij weet de consequentie ik bel zijn zuid Italiaanse tante en die trekt hem aan zijn haren terug naar huis.. En martelt hem totdat hij beloofd het nooit meer te doen En ik moet er niet aan denken... Pff lijkt me zo vermoeiend.. En ik ben bang voor die tante hahah
Ik ga niet vreemd! Mijn vriend ook niet (zover ik weet) want wist ik het wel dan was het mijn vriend niet meer Heb dus gewoon op nee gestemd haha
hahaha Nee, ik ga niet vreemd (nooit gedaan ook) en mijn man ook niet, hij is er ook totaal niet het type voor.
Nee en manlief denk ik ook niet (100% zeker weet je natuurlijk niet), maar ik zou niet weten wanneer hij dat zou moeten klaarspelen.