Die kijken wel uit na topic van laatst... dan heb je niet 1 moeder maar heel veel moeders die gaan vertellen wat je moet doen en je ook nog even melden hoe walgelijl je wel niet bent.
Ik zou me er gewoon helemaal niet mee bemoeien mijn zaken niet. Maar kan me wel goed voorstellen dat de ja mensen niet op een wijzend vingertje zitten te wachten
Juist! De emmer barf die je dan over je heenkrijgt... niet normaal meer. Als je in die situatie zit ben je ineens een onmens, erger dan erg, de laagste levensvorm op aarde. Ik vind het niet meer dan logisch dat deze vrouwen zich gedeisd houden. Ik ben meer van de "leven en laten leven-school."
Oh ze hoeven zich van mij ook absoluut niet "bekend" te maken hoor! Ik was gewoon benieuwd hoeveel vrouwen er vreemdgaan/gingen in hun huidige relatie. Vind het al knap dat ze op ja durven te drukken hihi. Het is zelfs onderzocht dat hoogopgeleiden vaker vreemd gaan dan laagopgeleiden hahaha..
Ik ook! Ik kan niet op ja drukken, nouja omdat wij dus een open huwelijk hebben en vreemdgaan dus technisch gezien niet mogelijk is, maar ik begrijp zeer zeker wel het verlangen naar een ander dan je echtgenoot. Zo. Dat durf ik maar mooi te zeggen. Kom maar op met die emmer. Hahaha!
Nou Nou jij viespeuk Nee zonder gekheid ik vind dat echt heel knap!!!! En als het in goed overleg gaat hou je ook niemand voor de gek! Zo heb ik een buurman ( ja serieus dit zaten hij en zijn vrouw gewoon doodleuk te vertellen) Die wel eens naar een vrouw in een bepaalde staat met veel rode lampjes gaat. Puur voor de je weet wel.. Terwijl hij ook je weet wel doet met zijn vrouw..
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten.. Ik vind het persoonlijker erger als mijn man emotioneel vreemdgaat dan lichamelijk.. Lichamelijk kan ik zelf nog wel wat aan doen (leuk kleden, geil kijken en dat soort dingen ) Maar emotioneel, dan mist er toch iets in de band tussen jullie vind ik persoonlijk.. Niet dat er vreemd wordt gegaan, maar ik zou het erger vinden als hij met belangrijke dingen liever naar een ander gaat dan naar mij dan dattie een keer een andere vrouw doet.. ZO, en dat heb ik dan weer gezegd (jaja vele zullen me voor gek verklaren i know.. i dont care )
Ik heb op nee geklikt. Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zie mijn manneke dat ook niet doen. Beide zijn we er fel op tegen maar kan me wel voorstellen dat sommige vrouwen/mannen dit doen. Ik moet zeggen dat ik niet geschokt ben door het aantal geklikte ja's want had er veel meer verwacht aangezien we met zoveel leden zijn. Zelf ken ik ook wel mensen die wel eens vreemd zijn gegaan of een affaire hebben gehad. Mijn vriend zie ik er echt niet voor aan.. mijn ex zag ik er wel voor aan en denk dat hij meerdere malen vreemd is geweest aangezien ik hem echt wel het type ervoor vond en omdat toen hij een nieuwe vriendin had, hij niet wilde dat ik wegging en hij me meerdere malen probeerde te zoenen.. ( overigens niet gedaan hoor )