Ik heb net ook gestemd! Deze verkiezingen zijn erg belangrijk omdat via deze verkiezingen de poppetjes in de eerste kamer gekozen worden. Je stem nu bepaald dus of de eerste kamer ook rechts georienteerd wordt of niet. Het gaat dus niet alleen maar om de provincie.
Stem niet en heb dit nooit gedaan en zal dit ook niet van plan zijn. Heb betere dingen waar ik mijn energie in kan steken dan politiek, snap der geen bal van en zal dat nooit gaan doen. Kan me er wel in gaan verdiepen maar dat is nou juist net hetgeen waarom ik mijn energie er niet in zal gaan steken omdat ik er geen bal van zal gaan snappen hahaha
Lijkt me toch wel de moeite om je dan, al is het maar een héel klein beetje, in bepaalde zaken te verdiepen. Het gaat wel om de toekomst van jou en je kinderen hoor. Ik heb net met mijn dochter gestemd .
Ik niet alleen als de grote stemdag is nu heeft het geen nut want je mag niet op degene stemmen die al hoog staan dus zie het nut niet nu ik wil niet op PvdA enz stemmen
Ja natuurlijk, een van de weinigen momenten dat je inspraak kan hebben over het beleid in Nederland ga ik niet laten liggen
Ik ga niet stemmen. Vriend hier gaat misschien stemmen en als ie dat doet mag hij mijn kaart meenemen als hij dat wil, dus dan heb ik toch gestemd !
Nou de stempassen zijn inmiddels weer gevonden. Mijn man had ze boven neergelegd, op een veilige plaats, buiten de grijpgrage handjes van zoonlief. Dus ik heb voor niets de hele huiskamer overhoop gehaald...
je mag nu niet op pvv,vvd,cda stemmen omdat die dus al in 1ste kamer zitten als je op hun stemt komen hun aan de macht en zie het niet zo zitten. dus dan moet je op een andere stemmen uit de 2de kamer en die wil ik ook niet whahaahaahah
Mijn kennis over politiek is ook minimaal, als ik uberhaubt al kijk naar een debat oid val ik in slaap, dat is ook niks voor mij. Maar ik heb wel een mening! Ik vind het wel belangrijk wat er met ons land gebeurt, en HOE ze dat precies allemaal doen is niet aan mij besteed, als het maar gebeurt. Zoveel moeite is het niet om je een beetje er in te verdiepen, het lijkt me dat je minimaal wel genoeg weet of je links, rechts of midden bent en dan heb je daar een aantal partijen. Vergelijk dat met iets als www.stemwijzer.nl en kijk daar welke het beste aansluit bij jouw mening. je kan precies aanvinken wat jij belangrijk vind en welke partijen het met je eens of oneens zijn. dan kleur je een vakje naar je keuze en that's all, echt geen hogere wiskune hoor.. (overigens ga ik wel iets verder dan dat, maar zo makkelijk kan het zijn) Ik vind het gewoon erg belangrijk dat we stemmen (en dan het liefst ook allemaal op de partij van mijn keuze ) omdat we dat nou eenmaal mogen!! Er zijn zoveel mensen in het middenoosten die het leven geven om het recht te hebben om te stemmen. Onze voorouders hebben gevochten zodat vrouwen konden stemmen, we mogen blij zijn dat we mogen stemmen in plaats van te zeggen dat je er geen zin in hebt om je er in te verdiepen. En voor degene die er geen zin in hebben, kunnen jullie dan ook allemaal je mond houden over alles wat ons land aan gaat waar je het niet mee eens bent? Als je wel je mening wilt geven, kan je ook stemmen. Zo, dat was mijn mening En ja ik heb gestemd
@blondjuh, even proberen je te snappen: je wilt niet dat de coalitie/pvv in de eerste kamer de meerderheid krijgt, omdat je niet wilt dat hun wetsvoorstellen het "gaan redden"? En je wilt ook niet op een andere partij stemmen, want daar ben je het niet mee eens? Dan kun je toch juist beter op 1 partij van de coalitie/pvv stemmen? want dan zul je toch achter 1 van die partijen staan?? Of heb je geen enkele voorkeur? anywayzzzzz ik ga wel stemmen, want : nie stemmen nie, nie zeuren nie... En ik ben GEK op zeuren!!!