Ga jij wel eens naar het theater?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik ben gister met mijn zusje naar Wicked geweest :D
    was erg gezellig!

we gaan wel vaker naar het theater zoals naar , Belle en het beest , The Wiz , Tarzan , Lion King enzovoort...

binnenkort ga ik denk ik met mijn meisje naar Woezel en pip dit word voor haar de 1e keer theater al ken ze de voorstelling al uit haar hoofd :) maar dat lijkt me ook erg leuk!

gaan jullie wel eens naar het theater?

2. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja, maar niet naar musicals. Ik ga geregeld naar cabaretvoorstellingen of naar theaterconcerten.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij proberen 'n keer of 5 per jaar naar het theater te gaan. Volgende week gaan we naar het Grote Sinterklaasfeest in Antwerpen, 3 december naar Kantje Boord en 29 december naar Woezel en Pip.

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij gaan ook zeker 2 keer per jaar. Jeans is altijd vaste prik, cabaret vinden we superleuk en nu ook 1 keer per jaar met ons meisje. Vorig jaar zijn we naar woezel en pip geweest en dit jaar komt kabouter plop hier.

5. Dana

Dana Niet meer actief

ja hier ook! 1 keer per jaar denk ik omdat het zo duur is, ik ben 3 weken geleden naar Jeans geweest en in de jaren daarvoor naar Aïda en Miss Saigon.

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja we hebben al jaren een abbonement. We gaan vooral naar cabaret voorstellingen en dit jaar gaan we voor het eerst met onze dochter.

We gaan naar het zandkasteel in december en in maart naar kabouter plop.

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    wij gingen af en toe naar cabaret of een musical, maar het is alweer een tijdje geleden dus het wordt wel weer eens tijd :D

even nog een vraagje aan de mama's die met hun jonge kindjes naar het theater zijn geweest: ik lees dat sommige van jullie met een kindje jonger dan 3 jaar naar bv het zandkasteel zijn geweest, hoe vonden jullie dat? want ik wil met ons meisje naar het zandkasteel of kabouter plop maar overal staat vanaf 3 jaar.. is het te doen of zijn ze er eigenlijk nog te klein voor??

8. fleurtje26

11 mrt 2011
    58
    0
    6
    pmer op een kdv
    noord brabant
    ja ik ga regelmatig naar het theater. Ben een tijdje trg naar daddy cool geweest en ga volgende week naar zorro. We gaan in januari ook nog naar wicked en heb nog wel meer voorstellingen op de planning staan!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Mijn zus heeft jaren bij een theater gewerkt, dus die wist altijd wel wat leuk was en bovendien kreeg ze veel vrijkaartjes, dus wij gingen daarom regelmatig naar dansvoorstellingen, toneel en cabaret.
    Voor onszelf gaan we sinds we kinderen hebben nog maar zelden. Met de kinderen heb ik alleen Woezel en Pip een keer gezien.

10. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik vind musicals echt prachtig en cabaret erg leuk!

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij gaan ook regelmatig. Musicals vinden we niet leuk, maar cabaret echt geweldig! Dit jaar zijn we naar Najib Amhali en Hans Teeuwen geweest, volgend jaar staan Bert Visscher, Ronald Goedemondt en Theo Maassen op het programma, zoveel zin in!

We zijn ook weleens naar van die Ierse dansshow's geweest, echt spectaculair, net als de theatertour van Crazy Piano's. Eén groot feest!

12. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij gaan ook een aantal keren per jaar.aankomende week zouden we naar de musical Toon gaan.deze is helaas afgelast.We gaan aankomend jaar ook nog naar jeans,een toneelvoorstelling en naar thomas trein met ons zoontje

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja wij gaan wel eens..

Wij zijn anderhalve keer naar Grease geweest (1e keer reden ze het podium af hihi dus mochten gratis nog een keer)

Aantal jaartjes geleden naar Fame (engelse versie)
    Mary poppins geweest vorig jaar..
    En dit jaar naar Volendam de musical en Hans Teeuwen..

Dat was het volgens mij..

14. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het echt heerlijk. Vooral musicals, maar ook cabaret en ben naar voorstellingen met ierse dans en russische dans geweest vond ik ook leuk. Vroeger ging ik heel vaak. Sinds ik een kind heb niet meer maar nu ze wat ouder wordt wel weer wat vaker.

Ben vorig jaar voor het eerst met mijn dochtertje naar een kindervoorstelling geweest, het zandkasteel. Dat was een succes en dus kan ik dit ook wat vaker met haar gaan doen. Ben inmiddels ook met haar naar de musical van sesamstraat geweest en we gaan nog in de loop van het jaar naar wat andere kindervoorstellingen.

In Januari ga ik met mijn man naar miss Saigon, heb m ook gezien toen ik 17 was en vond m toen echt prachtig. Heb er veel zin in. Mijn moeder, tante en nichtjes willen m ook nog een keer zien dus denk dat ik wel twee keer ga..

15. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    over 2 weken ga ik dus weer naar wicked :D

en eind van het jaar met mn meisje naar woezel en pip dat is nu zeker :D helemaal bij !

Deel Deze Pagina