Ga jij zonder make-up de deur uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ga jij zonder make-up de deur uit?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dat is echt iets wat ik me afvraag, ik ben echt een persoon wat zonder make-up niet over straat wil!
    Hebben jullie dat ook? Laatst waren we uit eten, en ik stond op de wc voor de spiegel. Toen ik me wou bijstiften met lipgloss en rouge kreeg ik echt een rare blik.
    Mijn tante zei: , Meid, wat ben jij toch aan het doen, dat heb je niet nodig!'
    Ze bedoelde het goed, maar ik betrap mezelf erop dat ik dit wel vaker doe. Ook als ik de oudste van school moet halen. Dan pak ik de spiegel doe wat lipgloss op, bewerk oneffenheden en dan ga ik pas de deur uit!

Wie doet dit ook?!

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik ga niet zonder make up de deur uit. Maak me smorgens op en daarna doe ik er niks meer aan. Ben niet van de lipgloss en rouge, maar de rest (foundation, mascara en potlood) zit er wel strak op. Wordt er smorgens opgedaan, maar niet bijgewerkt de rest van de dag ofzo, dat interesseert me dan weer niet. :p

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ik ook niet!
    maar ik doe het sochtends en werk het ook niet bij ofzo.
    Tenzij we weggaan of uit eten gaan oid.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Echt wel :D

Vind zelf dat ik niet per se make up nodig heb, mijn man en kinderen ook niet.
    Wat de rest vindt, kan me niet zoveel schelen.

Natuurlijk maak ik me wel op, bijna dagelijks mascara etc.
    Maar ga niet helemaal geplamuurd de deur uit en dus ook rustig zonder :D

5. Ligt eraan waar ik heen moet! Even boodschappen doen of naar mn moeder toe doe ik best zonder makeup (alleen als ik écht geen zin heb om me op te maken), maar winkelen of naar een concert zou ik echt nooit zonder makeup doen :p

6. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ik die 's ochtends dan vaak mijn make-up helemaal, en kijk smiddags vaak nog even hoe het zit en werk het eventueel bij.

Ik heb soms ook echt geen zin om er iets aan te doen, en loop dan wel een snel zonder make-up door de supermarkt. Maar heb dan echt het gevoel dat ik eruitzie als een Gedrocht en opeens valt het dan op dat iedereen je aanstaart, heel vervelend;)

7. Only me

Only me Niet meer actief

Vroeger deed ik dit niet, omdat ik echt veel vlekken en puistjes had in mijn gezicht. Maar ik ben een make-up drager, maar niet zo erg dat ik de deur niet uit ga! Mensen accepteren me maar zoals ik ben, bevalt het niet? Prima, kijk je de andere kant maar op!
    Ga me niet optutten om wat anderen over straat zullen denken, ik tut me op omdat ik me goed voel op dat moment :)

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb al bijna 2 jaar permanente makeup!
    een lijntje boven en onder mn ogen!
    IDEAAL!
    En het ziet er heel naturel uit hoor. tis een heel dun lijntje.
    Dus wat dat betreft is mn oogopslag altijd netjes :)

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, ik heb er schijt aan. Doe ook gerust in mijn ochtendjas de voordeur open, met mijn haar recht overeind, bril op en een net wakker kop.
    Schijt aan.

10. Within

Within Niet meer actief

Ik draag nooit make-up :)

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet eens make-up.... die paar keer dat ik het voor de grap heb gedragen voelde het verstikkend....

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik draag vaker geen dan wel make-up, dus ga vaker zonder dan met make-up de deur uit :D

13. Skye

Skye Niet meer actief

Altijd!!!!! Ik maak me nooit op! Ik zie er dus ook nooit raar uit, als ik een keer zo uit mijn bed kom rollen!

Vind ik altijd van mensen die altijd een laag make-up op hebben. Als ze dat een keertje niet hebben, dan lijken ze gelijk ongezond!

14. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb NOOIT make-up op.
    de enige make-up hier in huis is van mijn dochter van 8. (speelmake-up)

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    heb dagen waarop ik 'smorgens lekker voor de spiegel ga staan tutten, maar er zijn ook dagen bij waarop ik gewoon zonder make-up naar mijn werk ga! geen problemen mee :)
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik met een beetje mascara mij een stuk mooier voel, dus vaak probeer ik dit wel te gebruiken!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    het is ook niet zo dat ik helemaal geplamuurd ben hoor!!! :)

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja hoor, ik heb niet iedere dag make-up op. Meestal wel maar soms niet.

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik ga gewoon de deur uit! Heb de afgelopen 2 jaar weinig make up op. Nu da laatste weken weer wat meer.

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik. Precies zoals jij het beschrijft.
    Zal nooit zonder make-up de deur uit gaan, never, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Elke ochtend een heel werk (douchen, haren stylen, aankleden, make-upje) maar ik heb het er graag voor over. Ik zie er altijd verzorgd en netjes uit, dat wil ik voor mezelf gewoon al en het is wel zo prettig voor iedereen die ernaar moet kijken.
    Kan me er niks bij voorstellen dagelijks mak-uploos te lopen of zo, ik kan het in ieder geval echt niet.

20. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb ja gestemd. Ik draag alleen mak-up als ik uitga of een dagje weg. Gewoon doordeweekse dagen draag ik geen make-up. Soms tot ergenis van mijn man :p. Als ik me s'morgens optut doe ik de rest van de dag niks meer:$ want dan wil ik ergens heen heb me niet voor niks dan mooi gemaakt:D.
    En soms vind ik een schoon, fris gezicht nog beter lijken dan een hoop make-up.

Deel Deze Pagina