Hihi, ik ken iemand die er bij zweert dat je dan een jongetje krijgt Ik had het andersom, ineens mijn haar extra gedaan, nagellak, make-up...ik kreeg een meisje. Ach, het zal wel een bakerpraatje zijn.
Ik breng rustig mijn kinderen naar school zonder make-up op en ik haal ook zo even een boodschapje. Alleen voel ik me prettiger met een make-upje op. Maar als ik uit eten ga, een dag weg, een bezoekje of wat dan ook, dan maak ik me altijd op. En ik werk het meestal ook even bij halverwege de dag.
Ja hoor altijd. Ik heb alleen roze labello op, daar kan ik echt niet zonder. Alleen op een feestje maak ik me soms wel eens op, maar ook als ik er zin aan heb. En dan is het alleen mascara...
Zonder make up ga ik dus echtniet naarbuiten, zelfs binnen in huis zal mijn vent me zelden betrappen op een blote billen gezicht overdag. Ik hou mijn makeup wel altijd heel naturel, denk dat de meeste niet eens doorhebben wat ik allemaal opheb. Maar ik ben dan ook iemand die zelfs helemaal der haren gaat staan doen voor ze naar de supermarkt gaat (een tuttebel dus).
Ik vind je geen tuttebel hoor. Vind er niks mis mee om even je haar netjes te doen en een make-upje voor je naar de supermarkt. Als ik zie hoe sommige vrouwen er uitzien denk ik, wat is er nou erg aan om even wat aandacht aan jezelf te geven? Wil niemand aanvallen die het niet doet hoor, moet iedereen zelf weten.
Nooit van mijn leven. Ik moet zeggen, ik maak me niet iedere dag even uitgebreid op, maar ik zal nooit zonder mascara en oogpotlood mijn huis verlaten.