Ligt eraan waar ik naartoe ga maar als we bij familie of goede vrienden ofzo op bezoek gaan heb ik er geen problemen mee hoor. Meestal heb ik op zondag een make-up loze dag, heerlijk in m'n ogen wrijven zonder gekke strepen daarna Naar het werk en boodschappen doen wel altijd make-up.
Uhhhh sorry hoor maar niet iedereen die dagelijks make-up gebruikt plamuurt zich helemaal onder! Weleens gehoord van natuurlijke make-up? Gewoon lichte kleuren en lipgloss?
Er verzorgd en netjes uitzien heeft echt niet met make up te maken hoor. Ook zonder make up kan dit. Enne...dan bedoelde Skye jou niet...maar mensen die wel zo'n enorme laag hebben
Heb op nee gestemd. Heb een vlekkerige huid en donkere kringen onder mijn ogen, dus ik gebruik altijd conceiler, foundation en poeder. Eyeliner en mascara. Lippenbalsem met een tintje. Oja en wenkbrauwpotlood. Moet zeggen dat de foundation iets is van het laatste jaar ongeveer. Als ik echt super haast heb laat ik de eyeliner en mascara achterwege maar dan moet het wel ernstig zijn. Het geeft me een verzorgd gevoel, en als ik niks gebruik heb ik het gevoel niet "af" te zijn. Net als naar bed gaan zonder je tanden te poetsen, ik kan dan niet slapen.
Ik ga eigenlijk nooit zonder make-up de deur uit, er zijn wel momenten dat ik me helemaal uitgebreid opmaak met foundation en oogschaduw enzo, maar meestal gewoon wat lipgloss, oogpotlood en laagje mascara, vind ik dan wel weer genoeg.
Nee, ik ga niet zonder make-up de deur uit. Het hoeft niet veel te zijn, maar wat foundation en mascara doe ik echt wel op voordat ik wegga. Zonder die 2 dingen ga ik niet naar buiten.
Nee absoluut niet. Zonder makeup zie ik er uit als een verlepte sla. Edit: ik plamuur trouwens niet hoor, ik maak alleen mijn ogen op, maak mijn wangen ietsje minder bleek en heb altijd lipstick op. Maar geen poeder/foundation ofzo. Dat vind ik nooit zo mooi.
Ik ga wel eens puur natuur de deur uit hoor haha. Voor de rest gebruik ik alleen maar mascara en een oogpotlood, dus niet tig lagen make up haha
sinds een jaartje niet meer,ik zie er dan echt uit als een lijk zonder make-up. i.i.g nooit zonder mascara!!
tegewoordig wel... na een heftige oogontsteking durf ik het nog niet.... telkens als het over was ( heb het namelijk nu 2x gehad) begon het weer nadat ik makeup had gebruikt... nou heb ik het gelukkig niet echt nodig, maar vond een oogschaduw en een mascara en lijntje toch best leuk staan.... nu is het alleen een lopglossje.... nagelak op enzo... ik heb nu make up via yves rocher besteld en ga dat eens uitproberen op aanraden van iemand.....
Ik draag bijna nooit make up.. Ik moet ook zegen dat ik een getinte huid heb. Fel blauwe ogen en blond haar.. Mijn vriend en meerde vinden me mooie zonder make up dus als je de rotzooi niet nodig hebt doe het ook niet op, mijn moeder heeft echt gaten in haar gezicht van de foundation.. Ik maak me alleen op met bijzondere dagen, feestdagen en als ik opstap ga. Maar dan alleen mascare en creme
Nee ik ga niet de deur uit zonder make up. Maar doe het begin van de dag en werk dan niet de hele dag bij behalve als ik weg ga (visite,shoppen etc). Dus als ik begin van de dag boodschappen ga doen loop ik er netjes gemake-upped bij, en als ik tegen 5-en naar de winkel ga zit er alleen nog mascara en oogschaduw op Maar als ik een thuishang dag heb gebeurd het weleens dat ik niets opdoe. Maar 85%vd tijd maak ik me op (foundation of gekleurde dagcreme,bronzing powder tegen het lijk-hoofd-effect,rouge,oogpotlood,beetje oogschaduw,mascara,lipgloss). Voel me dan beter en mooier Ik kan me juist weer niet voorstellen dat iemand zich nooit opmaakt hahha, zou me zo kaal voelen. En denk dan van joh je ziet er oke uit, maar met een beetje make-up (en dat hoeft dus niet alles te wezen,alleen mascara en rouge doet heel wat)zou je zoveel mooier wezen Misschien ook wel mijn tekortkoming hoor
NEEEEE! bleh moet er niet aan denken whhahahha... erg he maar dan heb ik het wel over "alleen" mascara wat ik altijd op moet hebben. De rest maakt me dan weer minder uit
Ik ga de deur echt niet uit zonder mascara en oogpotlood, en een beetje creme en poederparels. (tenzij ik met spoed weg moet). Als ik het wel een keer doe, vragen mensen gelijk of ik ziek ben, en zoon witte pierebek heb . K kom een beetje te weinig buiten de laatste 2 jaar... Maar ga zo maar eens lekker wandelen met de meisjes. Het zonnetje schijnt hier!
Meestal heb ik wel iets van oogschaduw op. Maar ga ook rustig zonder naar buiten Zie bij het schoolplein vaak genoeg strak geplamuurde moeders staan waarbij ook nog geen haartje verkeerd zit. Dat hoeft van mij dus echt niet.