Ga jij zonder make-up de deur uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ga jij zonder make-up de deur uit?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hier ook geen make up drager...

2. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nooit make-up op voel me dan altijd net een delletje en dat iedereen me aanstaart.;):)

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mensen die geen make-up dragen vallen me eerder op:p

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb alleen mascara op

5. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik draag ook nooit make-up, vind het prima zoals het is :D

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Naar mijn werk heb ik wel altijd make up op, en op zaterdag meestal ook wel.
    Voor mijn werk doe ik alleen foundation, wenkbrauwpotlood en mascara.
    En op zaterdag nog rouge erbij en soms oogschaduw of lippenstift, afhankelijk van waar we naar toe gaan.
    Ben alleen zondag en maandag make up loos!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou savond ga ik welleens zonder de deur uit...in me kloffie maarja niemand die me ook ziet.
    Maar ik ga vast niet de deur (winkelen) zonder make up...kan wel met iets minder doen maar helemaal zonder...nee

idd sommigen zien er ook uit als clowns haha, nee zo erg ben ik nou ook weer niet.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Sinds dat de kindjes geboren zijn draag ik bijna nooit meer make-up, 's ochtends heb ik daar meestal geen tijd voor en later op de dag heb ik er geen zin meer in.

Ik werk wel vanuit huis, dus daarvoor hoeft 't sowieso niet. Als ik een feestje oid heb doe ik wel make-up op.

"Vroeger" kon ik me echt niet voorstellen dat ik zonder make-up de deur uit zou gaan ;).

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is weer waar maar heb zelf vrij donkere gezichtuitdrukking en dan is make-up echt geen goede combi vind ik dan he :D

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wordt het dan zo erg dat je in een slechte horror kan spelen als 'de dood' ?:D

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik ga gerust zonder make-up de deur uit, heerlijk juist!
    Even niets op mijn gezicht en me niet hoeven afvragen of er zwart onder mijn ogen zit.
    Ik maak me wel op hoor, naar werk heb ik altijd mascara en oogpotlood op en voor een feestje dof ik me vaak nog wat meer op, maar er zijn ook vaak dagen dat ik geen zin heb om me op te maken en dan houd ik het lekker naturel!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ga net zo makkelijk zonder make up de deur uit soms maak ik me op maar lang niet altijd evenveel zin in of doe het pas later ofzo (breng ik eerst Dean naar PSZ) als ik daar met een make up gezichtje aankom dan vragen ze wat voor speciale gast er vandaag komt haha

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga ook niet zonder make up de deur uit, maar het enige wat ik gebruik is mascara, en als ik zin heb zet ik mijn wenkbrauwen aan. Foundation, lipgloss poeder, oogschaduw en weet ik veel gebruik ik allemaal niet. Tis echt minimaal. Maar goed, ik ga echt nooit zonder mascara de deur uit. Heb van mezelf heeeel lichte wimpers, dus heb echt blote ogen zonder.

14. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik heb hele lichte wimpers dus ik doe vrijwel altijd iig wat mascara op! De ene keer een dikkere laag dan de andere keer ;).

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb ze een tijdje laten verven das wel handig dan, ik heb alleen een lichte aanzet verder zijn ze wel donker, dat ziet er soms een beetje raar uit.

Ik draag ook altijd alleen mascara en wat lipgloss, oja en soms dan oogschaduw maar erg subtiel allemaal..

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als ik echt de deur uitmoet dan doe ik wel iets op.
    Soms alleen wat poeder en mascara en soms klaai ik er een heel gezicht op(A) Dat is afhankelijk van de staat van mijn huid.
    Ik heb een erg onrustige huid helaas. Soms alleen rode vlekken, dan is poeder voldoende, soms heeel veel pukkeltjes en dan gaat er toch echt foundation overheen.
    Mascara echt altijd, anders heb ik zo'n blotebillengezicht:p

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    als ik geen zin heb om wat op te doen dan lekker niet hoor dan kijken ze maar de andere kant op

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga altijd make-uploos door het leven:D behalve toen ik trouwde, toen had ik wel beetje op

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Heel soms doe ik wel makeup...

Maar ik vind me zelf zonder makeup veel mooier,
    heb een mooie gladde huid, dus foundation enzo hoef ik niet:p

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik maak me altijd redelijk beschaafd op, lijntjes onder en boven ogen + flink wat mascara... soms lipgloss
    Maar als ik mijn ogen een keer niet gedaan heb dan denken mensen meteen dat ik ziek ben, de opslag is dan meteen zo "moe".

Deel Deze Pagina