Ga jij zonder make-up de deur uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ga jij zonder make-up de deur uit?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    soms doe ik het wel maar komt bijna nooit voor. Zeker altijd wel mascara op anders voel ik me echt kaal.

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb altijd wel make-up op, maar wel gewoon naturel/basic. Ik voel me er gewoon prettiger bij.

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nee , met mijn vermoeide gezicht niet nee :p Voelt voor mezelf prettiger als ik het 'draag'.
    Altijd veegje foundation en mascara. Dus niet overdreven veel.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat hangt er echt van af, als ik boodschappen ga doen hoef ik me niet perse op te maken. Maar als ik iets anders (iets wat langer duurt) ga doen maak ik me liever wel op.. &dan bedoel ik niet dat ik een uur mijn make-up ga zitten doen. Alleen een creme, wat foundation en mascara.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan had ik echt een bigass deja-vu want ik wist precies wat er in je stukje stond voordat ik het helemaal had gezelen!
    Exact hetzelfde

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @mams :) wat grappig :D

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik draag geen make-up. Maar mijn haar moet wel goed zitten als ik de deur uit ga. Ik zou ook nooit in een joggingbroek boodschappen gaan doen.

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou bijna wel maar alle gekheid op een stokje ik voel me er gewoon niet prettig bij maar gelukkig smaken verschillen.:D:D:D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    yep. sterker nog: als ik mét de deur uit ga, dan zijn de opmerkingen niet van de lucht..

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik ga nooit de deur uit (alleen een rondje lopen in het donker :D) zonder make-up. Heb geen plamuur op, maar altijd mascara en eyeliner.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik ga rustig in een joggingbroek de deur uit:p

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:pMake up wat is dat:p

Gebruik dat nu nooit. Wel als puber natuurlijk een periode gehad dat ik experimenterde haha.

Maar eigenlijk zou ik me zelf eens wat moeten verwennen een make up setje nemen voor wat oogschaduw een potloodje wat poeder lipperstift oorbelletjes kortom ik moet me weer eens al vrouw vervennen. Haren knippen o je brengt me op een idee.

;)

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga gerust de deur uit zonder make up.. Sterker nog, heb vaker geen make up dan wel make up op.. Ik voel me wel fijner met make up op hihi maar ik heb bijna nooit zin om zo lang voor de spiegel te staan tutten..

14. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Eerder NOOIT. Maar nu ik zwanger ben, betrap ik mezelf er wel eens op dat ik zonder make-up de deur uitga. Nouja ik heb wel ALTIJD een zwart lijntje onder me oogies!!!

15. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Vroeger niet. Moest er niet aan denken. Stel je voor dat je een bekende tegen kam. Nu wel hoor. Sowieso 1 dag in de week. Dan ga ik 's middags altijd zwemmen.

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik draag eigenlijk nooit make-up, alleen soms met een feestje ofzo.
    Maar dat komt omdat ik er eigenlijk ontzettend allergisch voor ben en daarna 2 dagen met ontstoken geirriteerde ogen en huid loop...
    Dus lekker goedkoop, kost geen tijd en hoef 's avonds niet meer te boenen :D

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook altijd make up, sowieso omdat ik bleek ben en als ik geen foundation op heb dan lijk ik ziek :) Zet wat bronzingpowder, oogschaduw, mascara en klaar ;)

Helaas doet de zon weinig met mijn gezicht, ik word maar niet bruin en af en toe gebruik ik wel een zelfbruiner.

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik loop ook zo in me trainingsbroek na school, lekker boeiend haha

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik maak me eigenlijk nooit op, en haar stylen doe ik ook niet kam er door heen klaar.... sieraden draag ik ook zelden... ben niet zo''n meisje meisje.... het boeit me niet......spikerbroek en shirt en klaar ben ik

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik ga nooit zonder make-up de deur uit, ook niet voor een snelle boodschap. ( zelfs niet alleen om de container weg te brengen ofzo ) Maar dit is omdat ik veel last van acne heb en me hiervoor heel erg schaam. Met make-up kan ik dat een beetje wegwerken.

Liefs

Deel Deze Pagina