Oh nee! Ik ga absoluut niet de deur uit zonder makeup! Ik moet wel zeggen dat sinds ik mama ben ik wel geminderd ben me makeup. Nu doe ik foundation, mascara, wenkbrauw potlood en blush. Voorheen altijd ook nog eyeliner oogpotlood en oogschaduw, maar daar heb ik vaak geen zin meer in. Als ik een uitje heb, pak ik wel wat meer uit. De een vind het mooi, de ander vind het plamuur. Ik voel mezelf gewoon mooier met makeup. Lijkt me trouwens wel heerlijk om zonder makeup de deur uit te kunnen, lekker makkelijk! Op hakken liep ik ook altijd voordat ik mijn zoontje kreeg. Daar ben ik nu ook wel een beetje van afgestapt. Maar als het weer mooi weer wordt haal ik ze weer uit de kast
Nee eigenlijk niet. Ik vind mezelf vreselijk zonder make-up. Als ik geen zin heb om het uitgebreid te doen dan doe ik alleen eyeliner en mascara en meestal wel lipglos.
Ik breng 's ochtend geregeld zonder make-up m'n zoontje naar school. Meestal maak ik me daarna dan op, maar als ik er echt geen zin in heb doe ik het niet. Ik ga dan weer niet zonder make-up naar de stad of supermarkt. *gaat zich nu dus opmaken*
Ik doe make up op wanneer ik er zin in heb. De ene dag heb ik wel wat op en de andere x niet. Heb altijd wel make up op naar verjaardag feestjes en etentjes. Doe altijd alleen mijn ogen wenkbrauwen en wat lipgloss. Mijn gezicht doe ik niks op. Dan vallen die velletjes pukkeltjes voor mijn gevoel alleen maar meer op.
Altijd lekker veel mascara, en verder niks. Als we 'savonds ergens naartoe gaan ook wel foundation en oogschaduw, maar nooit wat op mijn lippen.
En dat bedoelde ik dus ook! Mensen die zich helemaal vol plamuren, die zien er niet meer uit als ze keer niet onder geplamuurt zitten! Dus niks over natuurlijke make-up gezegd! Ik heb het echt over die overdreven bruine poeder-gezichten
Oh ja hoor Dat boeit me echt niet, het enigste wat ik dus wel elke dag doe is mijn wenkbrauwen wat donkerder maken. Maar als ik dat een keertje niet doe ga ik nog steeds de deur uit Maak me ook alleen maar op als ik er zin in heb, meestal is dat dus als ik niet hoef te werken. Maar dan is het ook alleen maar lichte kleur oogschaduw, mascara en soms een lijntje en mijn wenkbrauwen dan. Dus ook niet echt heel veel.
ik heb anders gestemd ik laat 's-morgens gerust zonder make-up, en mn haar nog in coupe net wakker de honden uit....maar als ik me aan ga kleden, dan smeer ik er wel wat op Heb een beetje een rode huid als ik geen make-up op doe...dus als ik weg moet voel ik me met make-up prettiger
Ik ga altijd zonder make-up de deur uit. Ook naar mijn werk. Heb ooit een keer wat mascara + oogschaduw opgedaan naar mijn werk van destijds....(binnendienstmedewerkster makelaarskantoor). Ik werd nogal raar aangekeken door mijn werkgever/collega die aan mij vroeg: wat heb jij nu op je ogen? Naturel ben ik blijkbaar mooier.... Ik heb nooit zoveel gehad met make-up trouwens.
ik maak me zelden op, soms alleen een beetje oogpotlood als we uit eten of naar een feestje gaan ofzo. Meer make-up heb ik niet eens. Heb 5 verschillende oogpotloden, daar doe ik wel mee tot m'n tachtigste
Het is aan te raden om je oogmake-up nooit uit te lenen en weg te gooien nadat je een oogontsteking hebt gehad. anders blijf je jezelf besmetten. Ik hoop, met je nieuwe make-up, dat het beter gaat.
Het ligt eraan waar ik heen ga... Even snel een boodschap doen, de post beneden halen of even naar mijn moeder doe ik gerust zonder make-up. Als ik naar school ga of uit eten ga of iets dergelijks doe ik wel een beetje op. Meestal oogpotlood, mascara, beetje oogschaduw en lipgloss.
Meestal doe ik enkel mascara en oogpotlood op. als ik 's ochtends meer tijd heb, dan ook even wat fond de teint. ik merk wel dat ik er meer moe uitzie als ik niets opheb. Als we naar een feestje gaan of uit eten, dan vind ik het leuk om het hele pretpakket te gebruiken. Overdreven opgemaakte vrouwen vind ik niet zo mooi om naar te kijken.
mensen die nooit zonder make-up de deur uitgaan, hoelang zijn jullie bezig met opmaken en waar halen jullie de tijd vandaan. ik ben blij dat ik smrogens nog net mijn gezicht kan wassen, de kids met een gevulde maag en aangekleed krijg en dan is de tidj wel om en moet ik weg. staan jullie hier eerder voor op? of zit het gewoon in het ritme. ook al zou ik me willen opmaken, hed der gewoon echt geen tijd voor
ik wil ook een foto zien el want ik wil zelf ook permanent make up maar het mag niet van mijn geloofsovertuiging maar toch zit er over na te denken want een nicht van mij heeft het ook laten doen en het staat super bij haar
Ik maak me eigenlijk nooit op, hooguit wat mascara en oogschaduw etc als ik een uitje heb. Voor de rest vind ik het te veel, werk, het is geen deel van mijn routine, en ik vind foundation etc een vervelend gevoel geven. Dus ik ga eigenijk altijd met een blote billen gezicht de straat op Maar mensen kennen me ook niet anders dus dat scheelt weer
Ik ga nooit zonder make up de deur uit, als ik niks op heb lijkt het of ik ziek ben... geen gezicht. Ik gebruik oogpotlood, mascara en een klein beetje foundation en ik doe het 's morgens op, maar werk het overdag niet meer bij. o, ja het duurt een paar minuten, ik gebruik al zo lang make up dat het gewoon in m'n systeem zit 's morgens... net als tandenpoetsen.