hoi iedereen, ik ga jullie eventjes verlaten. Het zit namelijk zo: Normaal moest ik op 28 april ongi worden. Vol spanning afgewacht, en op 28 april was niets te zien. De 29ste een testje gedaan, negatief! Dus nog maar een beetje afgewacht. Ik had ik geen enkele last van kwaaltjes, ook niet van ongikwaaltjes. 31 april nog eens getest, nog negatief... Daarna had ik last van een spanning in buik, vooral links en rechts en op mijn onderste ribben. Ook licht last van mijn rug. Verder niets. Heel de week braaf gewacht tot gisterenochtend tot ik nog eens kon testen. Ondertussen nog geen duivels te zien. Nog eens getest: negatief! Ondertussen is mijn cyclus (47 dagen!) wel al langer dan toen ik in mijn ontpilcyclus was. Ben ondertussen al van oktober gestopt. Voelde me gisteren echt rot! Ook een goede discussie met mijn mannetje gehad. Hij vind dat ik er veel te veel mee bezig ben, en dat dat niet goed voor me is. En misschien heeft hij wel gelijk; We hadden afgesproken om, als we getrouwd waren, te stoppen met de pil en dan wel te zien wanneer het kwam, maar ondertussen ben ik er toch echt mee bezig... Dus heb ik nu beslist om het nog 14 dagen de tijd te geven, en als ik dan nog niet ongi ben en nog negatief test, bel ik mijn gynaecologe. Ondertussen ga ik niet meer actief op de site komen (enkel nog eens komen kijken wie er zwanger is geraakt ondertussen), tot ik meer weet, en proberen mijn gedachten op andere dingen te zetten. Waw, toch een hele boterham, ben toch blij dat ik mijn verhaal eens kwijt kan. Hopelijk tot heel binnenkort! Iedereen veel succes hier! Ilse
Kan je heel goed snappen hoor meid ! En we hopen je dan ook heel snel weer terug te zien en wie weet meteen al met fijn nieuws !! We zien je heel graag terug en hopen je vlug weer te zien verschijnen !
hee ilse meissie! kan me heel goed voorstellen dat je even afstand wilt nemen! Als het te veel spanningen veroorzaakt, werkt dat volgens mij ook niet bevordelijk voor je vruchtbaarheid!! hopelijk vind je even rust, en kom je daarna met zeer goed nieuws!!! tot gauw, liefs elfje
ik kan het me goed voorstellen meid!! ik hoop je snel terug te zien hier met heel goed nieuws!! succes en sterkte meid
Hoi Ilse . Ik snap het allemaal wel hoor , dat je nu even afstand neemt . Er word wisselend gesproken over er te veel mee bezig zijn . Dan hoor je weer dat het niet uitmaakt en dan weer dat het wel uitmaakt . Zelf kan ik je vertellen dat ik denk dat het zeer zeker wel uitmaakt . Heb 2 jaar geklust voor dat onze oudste zich eens aandiende . De hele mmm door geweest zonder resultaat . Toen had ik daarna zoiets van bekijk het maar met die baby`s en meteen de maand daarop was ik zwanger !!!!! Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik hoop dat je je gedachten goed kunt verzetten Gewoon even aan andere dingen denken dan baby`s , al is dat moelijk als je zo graag wilt . Ik wens je heel veel succes in de tussentijd en hoop ook idd dat je hier toch weer terug komt . En het liefst dan meteen met goed nieuws natuurlijk !!!! Groetjes Joyce
Ook ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat ik in het zelfde schuitje zit.. Ben al aardig overtijd, en nog geen positieve test gezien! Ik ga morgen een afspraak bij de gyna maken. Wie weet wat zij vind! Of juist niet..... Veel succes en sterkte met 'iets anders te zoeken waar je je gedachten op uit kan leven'!! Groetjes.
Kan je gevoel goed begrijpen. Je moet het idd gewoon ervaren of je er zonder forum minder mee bezig kunt zijn. Ik wens jullie heel veel geluk en hoop je snel en zwanger terug te mogen zien! Liefs Elvira
ik begrijp je heel goed heel veel succes en ik hoop je snel weer met goed nieuws te zien veel liefs mieke
Heel veel sterkte! Er veel mee bezig zijn kan inderdaad slecht zijn. Een vriendin van mijn moeder wou ook zwanger worden. Ze was er ook heel erg mee bezig en werd maar niet zwanger. Na 2 jaar had de dokter gezegt dat ze onvruchtbaar was en geen kinderen kon krijgen. Nadat ze het geaccepteerd had was ze een maand later zwanger. Ze ging verhaal halen bij die gene en die zei: Ja ik moest wel mevrouw want u was er veel ste veel mee bezig. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Echt te begrijpen en een goede beslissing! Ik ben zelf ook een maand van deze site weggeweest! Heb echt geen een keer gekeken. En ik vond wel dat het mij een soort rust gaf omdat ik dan niet zoveel achter de computer zat. Na een maand ben ik toch teruggekeerd omdat de duivels voor de zoveelste keer langs kwamen en ik wel hier juist mijn verhaaltjes kwijt kan. Het is een beetje dubbel...