Hier even mijn verhaaltje. Zondagavond rond een uur of acht kreeg ik ineens een mega kramp in mijn buik. Heeft ongeveer tien minuten geduurd en het was al weer over. Verder helemaal niets meer gevoeld. Gisteren heel de dag beroerd, buikpijn, buik stond heel dik en gespannen, rommelde heel erg vanbinnen en moest voordurend windjes en boertjes laten . Had ook ineens heel veel wit slijmverlies. Pijn in mijn onderrug, zeurderig (ongi)gevoel in mijn buik met af en toe een steek. Heel regelmatig honger. Borsten zijn gevoelig en tegen de avond echt pijnlijk. Heb ook sinds twee dagen een blaas op mijn lip waarvan ik niet weet doorwat ze er komt. Wat denken jullie.
ik zie het al dat was op dag 18 van je cyclus. het zou heel goed kunnen dat het je eisprong is geweest die je gevoeld hebt. groetjes
Heb een dochtertje van 1 jaar en 3 weken en na haar geboorte niet meer aan de pil geweest. NOD is pas de 13de. Mijn eitje kan het niet geweest zijn want dat voel ik altijd heel erg goed. Dit was helemaal anders dan mijn ei.
tja meid als het je eisprong niet is geweest kan het van alles zijn het kan een innesteling zijn, je kan last hebben van obstipatie weet ik veel, het kunnen zoveel dingen zijn.... blijf je je zo beroerd voelen lijkt het me geen overbodige luxe je ha even te bellen. groetjes
ik herken dat wel ..(op borsten en blaas op mijn lip na ook had ik geen witverlies) ik bleek zwanger te zijn ook al is het helaas mis gegaan ..dus wie weet meid ik duim voor je
Heb nu vandaag al heel de dag steken links in mijn buik naast mijn lies. Vandaag voel ik me minder beroerd.
hier nog constant ongigevoel en hele zere rug. net zoals bij mijn ei dus denk dat de pijn van mijn eierstokken komen alleen kan het geen eitje zijn. als ik me rustig hou voel ik weinig, als ik veel doe of wandel dan komt het ongigevoel sterk opzetten. af en toe misselijk zowel voor als na het eten. en als ik te snel rechtsta dan trekt het erg in mijn onderbuik en dat is best pijnlijk. duurt even en dan is het weg. raar lichaam pfff
Hee hallo, Ik herken wel wat in jou verhaal; Borrelt het bij jou ook zo in je buik? het lijkt net of er allemaal miertjs in je onderbuik lopen ( zeg ook maar wat ik voel hahahaha) en voelt net alsof er één keer met een stuiterbal in je buik gegooit word?!? en alsof er aan een soort spier getrokken wordt? misschien is het dan toch raak, althans dat hoop ik voor ons allemaal!!! o ja... en ik heb een koortslip??? Liefs Najet
Najet ja zo voel ik ook wat hoor. Borreld soms ineens heel erg. Niet constant maar het gebeurd wel. raar he. ik ga duimen voor ons beide
Ja ik ook voor jou natuurlijk. Ik heb in februari een miskraam gehad, en zou het leuk vinden als het nu dan toch komt. misschien raar dat ik dit zeg... maar om eerlijk te zijn denk ik dat het echt raak is....( al moet ik zeggen dat ik vrij nuchter ben als het niet zo zal zijn) het jeukt bij mijn borsten en af en toe zou ik mijn tepels eraf willen "schroeven" omdat ze zo jeuken bah. en ik voel dat er gewerkt word in mijn lichaam, ben constant moe, ik wil meer brood eten ( terwijl ik normaal gesproken 3 boterhammen eet op een dag). af en toe draaierig. herken je dit ook? bedoeld je dat een blaas op je lippen hebt van je mond? (ziet er raar uit maar het had ook je vagina kunnen zijn snap ie) Groetjes Najet p.s. zit mij ineens te bedenken een koortslip is ook een goed teken toch omdat je temperatuur dan stijgt toch?!? of zit ik nu te ijlen?
Ja als je zwanger bent dan is je weerstand lager he. En dan kan je een koortsblaas krijgen. Dus wie weet. Draaierig ben ik niet echt wel af en toe misselijk zowel voor als na het eten. Borsten zijn bij mij nu minder pijnlijk dan andere maanden na mijn ei. Jeuken doen ze niet. Heb in het weekend wel twee dagen gehad dat ik constant honger had. Maar nu eigenlijk niet meer want word er misselijk van. Zou mooi zijn he als je terug zwanger moest zijn. En dan duim ik dat alles goed blijft gaan. Oh ik hoop het zo want wil het zo graag weer.
ik wens je veel succes de komende 10 dagen, probeer leuke dingen te doen anders worden het wel heeeele lange dagen zo te lezen hahahaha
hehe lig er niet echt wakker van hoor natasja. zeg gewoon wat ik voel maar ben er niet heel de dag mee bezig. die tien dagen zijn om voor ik het weet hihi
ja dat hongergevoel is bij mij erg aanwezig. We wachten af en laten het maar borrelen en steken. Sterkte met alle symptomen! Groetjes Najet
Jij ook he meid. We slaan er ons samen wel door he. Als je nog wat voelt zet het er maar bij. Ik zet hier ook alles neer. groetjes en sterkte met wachten
Hier nog steeds dat ongigevoel en krampen. Ik kan moeilijk eten ruiken en vanaf de moment dat ik uit mijn bed stap voel ik me misselijk. Ook mijn bovenbenen voelen zwaar aan net zoals bij ongi.