Ons vlindertje (12 wkn)

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by meisje5581, Oct 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje5581

Oct 8, 2008
    36
    0
    0
    Toch even mijn verhaal kwijt..

Op 8 oktober mijn 1e positieve test, al was ie wel heel vaag, naar mijn weten was ik pas 1 dag overtijd.
    Gisterenochtend wou ik gaan testen toen ik er achter kam dat ik roze slijm verloor wat even daarna doorzette naar helder rood.

Paar uur later was het voorbij, toch getest en ja hoor positief.
    Helaas een paar uur later begon het vloeien weer en in een dermate hoeveelheid dat we besloten om contact op te nemen met de huisartsenpost, daar aan gekomen hebben ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Daar heb ik een echo gekregen en zagen ze aan de grote van baarmoeder en kindje (sorry kan het geen vruchtje noemen) dat ik rond de 12 weken al zwanger was.
    Ik ben dus zwanger geworden door de prikpil heen.

Het was te zien dat het kindje niet meer leefde en dat het afgelopen was, waarna ze me dus gecureteerd hebben, dit meteen ivm het bloedverlies.

Zo weet je dat je zwanger bent en een paar uur later ben je je kindje van 3 maanden kwijt :cry: .
    Wat een verdriet.

Rust zacht vlindertje.

2. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte met dit verlies!

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!

4. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    12 weken al..verschrikkelijk toch,precies hoe je het omschrijft meid,het ene moment zit er een kindje in je buik en dan ga met een lege buik weer naar huis..heel veel sterkte!

5. Mique

Mique Lid

Oct 6, 2008
    48
    0
    0
    beleidsmedewerker
    zuid-holland
    Meis toch, wat een drama! En het moet ook echt een schok zijn geweest!

Door de prikpil heen?! Al 12 weken?! En nu overleden?! Sjonge jonge. Het is bij iedereen natuurlijk tragisch, maar bij jullie zoveel schokkende dingen tegelijkertijd.

Neem de tijd hiervoor he. Het gaat met ups en downs, doe wat goed voor je voelt. Ik hoop dat je iets hebt aan het schrijven en lezen op dit forum. Sterkte meis!

Share This Page