Ga niet naar Zuidplein in Rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    staat op nu.nl ook

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

mjah ik vind zolang hij nog rond loopt kan hij van zijn woorden nog daden maken....

kan telegraaf zeggen dat het gevaar geweken is.. maar dat is het pas als de politie hem heeft toch?

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb buiten de telegraaf om nog nergens gelezen dat het gevaar is geweken .. Ook niet op de site van Politie Rijnmond...

4. kippiekip

En weet je wat het is, we kunnen nu ook wel zeggen '' het is overdreven dat we elkaar bang maken '' maar als de politie niet zou uitrukken en er gebeurd wel iets dan zouden we weer commentaar hebben omdat ze niets zouden doen, dan heb ik toch liever dat ze daar voor jan met de korte achternaam lopen dan dat er weer dode vallen ...

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Misschien heel gek gedacht van mij hoor, maar als iemand doordraait, dan gaat zo iemand dat toch niet eerst aankondigen?

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Die gek uit alphen heeft t toen ook via social media bekend gemaakt hoor.. ( wel ver voor het gebeurde ) Maar goed..

7. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dit gebeurt bijna altijd. "daders" geven heel vaak aan wat ze van plan zijn, vaak omdat het een schreeuw van aandacht is. Helaas worden deze schreeuwen niet gehoord in deze idiote samenleving waar er slecht naar elkaar geluisterd wordt! De meeste rampen aangericht dor mensen zouden hierdoor voorkomen kunnen worden maar mede door de bezuinigingen in de zorg glippen er veel zorgvragenden door de vingers van hulpverleners!

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik denk zelf ook dat het net allemaal wat erger is gemaakt dmv social media, neemt niet weg dat die vent nu misschien wel kicked op die aandacht en daden bij woorden gaat voegen... hopelijk word die gast gauw gevonden en gevraagd vanwaar deze dreigtweet....

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik dnek niet dat je de kracht van social media moet onderschatten en al helemaal een dreigtweet niet. LAng niet allemaal zijn ze serieus maar net wat je zegt, de aandacht... Ik ben alleen bang dat als hij deze niet op de een of andere manier krijgt dat er dan op de een of andere manier ongelukken gebeuren...

10. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad, ook dit is hier een goed voorbeeld van! Ook iemand die al vaak aan de bel heeft getrokken bij de hulpverleningsinstanties! Tevergeefs...

11. kippiekip

12. Vergeet Breivik niet he.. Die had het ook al gezegd in de social media toch

13. kippiekip

Ja volgens mij zelfs meerdere keren toch of zit ik nu helemaal mis ?

14. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik woon er ook niet ver vandaan
    de bman is bekend
    en opgepakt

16. tulip

tulip Niet meer actief

eerlijk gezegd heb ik liever grote commotie om niks en winkels die sluiten, dan wanneer niemand er notie van neemt en later er wel een groot bloedbad aangericht wordt.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Idd zo denk ik er ook over!

18. kippiekip

Precies !

19. Bloemmm