Wie gaat er wat leuks doen op moederdag (en dan bedoel ik natuurlijk niet het familiebezoek, kan ook leuk zijn) maar meer een activiteit...bos, kinderboerderij, pretpark enz. enz. Ben benieuwd.
Aangezien moederdag weer eens op mijn verjaardag valt en het dit jaar mijn eerste moederdag is, gaan we lekker bbq met familie.
ik krijg een ontbijtje op bed, maar verder niets want: 1. het is formule1 dit weekend. 2. mijn vader viert zijn verjaardag... dus tja ach, wordt sowieso wel een leuke dag.
'sochtends word ik (hopelijk) verwend door mijn kindjes! 'savonds ga ik uit eten met mijn moeder en mijn oma
Mijn pappie is dan jarig, heel vaak op moederdag dus. Als ik geen plassen bloed verlies gaan we op visite
nou ik wil wel graag iets leuks doen, is mn "laatste" moederdag met mn zoontje zegmaar( vorig jaar was het de eerste x natuurlijk, alleen toen ehct niks aan gedaan!) Maar ik zou niet echt weten wat, ben dan namelijk 39 wkn zwanger. Mss nog 1x zwemmen ofzo, dan is papa er ook bij, leuk voor zoon...zal dan echt de laatste x zijn, ik wil dan naar een echt leuk zwembad zegmaar. vraag me af wat het weer doet
lekker zwemmen op centerparcs daar gaan we namelijk lekker een weekendje heen... en een bloemetje neerleggen bij m'n moeder*
ik moest zelf werken, maar heb vrijgenomen (gewoon omdat ik daar aan toe was ) . M'n man heeft een wedstrijd om 13.00 uur. Dus nee, wij gaan niets bijzonders doen denk ik. Voor wie zwemmen leuk vind: Er zijn best wat zwembaden volgens mij waar mama gratis is op moederdag...
Ik ben op mijn eerste moederdag bij vrienden, maar die vriendin heeft al aangegeven dat ik toch wel wat aan de eerste moederdag moet doen, dus krijg een moederdagontbijt van haar. Zelf heb ik al wat met mijn moeder voor moederdag gedaan, we hebben gisteren een high tea gedaan, erg leuk, gezellig en vooral lekker!
Ik ga heel weinig doen. Ben alleen thuis dit weekend met mijn dochter. Hopelijk wordt het een beetje redelijk weer dan kan ik mijn nieuwe fiets uitproberen.
Jazeker. Wij nemen onze mams lekker mee een dagje naar iets leuks. Even afhankelijk van het weer nog kijken maar dat ze een geweldige dag gaat krijgen staat vast .