Hallo meiden! Ik ben op zoek naar een boek waar de groei van de moeder(buik) en baby in staat beschreven. Van week 1 tot de bevalling. Wat er gebeurd met de ontwikkeling van de foetus en moeder. Weet iemand of er zoiets bestaat en waar je die dan kan krijgen? Alvast bedankt voor de reactie`s. XxTanxX
Ik heb zo'n boeken wel eens gezien bij de Standaard Boekhandel in België. Ik weet niet of je in België of Nederland woont, maar ik denk wel dat ze te vinden zijn in goeie boekhandels. Die hebben meestal wel een assortiment boeken over zwangerschap en ouders.
Hai ik heb zo een boek en die heet negen maanden zwanger dagboek van A.Christine Harris en heb hem in een babyboetiek gekocht voor 19.95 er staat vanaf dag 1 de ontwikkelingen van moeder en baby in. Groetjes nandine
Ik heb Het Negen Maanden Boek van Gemma Boormans. Hierin staat telkens op de linkerbladzijde per week wat er met de baby gebeurt en met jezelf. Op de rechterblz staat extra info over allerlei onderwerpen. Echt heel overzichtelijk van week 1 t/m 42. Achterin het boek staat nog allerlei handige info omtrent bevalling, borst/flesvoeding en kraamtijd. Hierin wordt uitleg gegeven aan de hand van vragen. Ook heel duidelijk!
kent iemand het negen maandenboek, van week tot week? ik zag hem op bol.com en is ook niet zo duur...
Mijn boeken komen ook van zo'n boekenvoordeelwinkel. Zwangerschap van week tot week, erg goed en mooi boek.
Het boek het grote wonder van Lennart nilsen? die heb ik veel foto's maar niet van week tot week, wel duidelijke foto's van echte baby's in de baarmoeder.