kweet niet of dat iets zegt hoor. ik zit zo goed als mijn hele zwangerschap al thuis vanwege gezondheidsproblemen rond de zwangerschap. ik lig minimaal de helft van de dag op bed en s' avonds na 7 uur ook ik mag sinds een week of wat geen enekel activeit meer doen en eerder deed ik ookal niet veel meer.en ik heb een erg rustig kindje wat het overigens bij elke controle gelukkig prima doet.
Nee, het zegt niet alles idd! Wat hier bijv. ook het geval is, is dat na ontbijt, lunch en avondeten de baby heel druk is, zo van: mjammie; energie!
Ik hoorde van een collega de tip om een muziekdoosje tegen je buik te houden, dat ze dan gaat slapen. Geen idee of het werkt!
dat heb ik ook elke keer als ik gegeten heb lijkt het wel of ze ineens energie krijgt @ erikaatje, ik word zelf helemaal gek van dat geplingel geen goed idee dus
haha ja ik ook heb de laatste tijd last van een hele drukke beeb, als ik ga eten nog voordat ik het in me mond stop begint ie heeeel erg druk te worden. En met slapen ook heeeel druk, verder door de dag heen ook hoor, lekker in je ribben en maag trappelen. Maar echt vooral met eten en slapen is ie op zn drukst! Agh nog een paar weekjes, en wat hiervoor al is gezegd we zullen het wel gaan missen. Want het toch een dagelijks iets dat getrappel en als dat er niet meer is heb je toch zo een leeg gevoel. Suc6 met de drukke baby's xxx
Mijn baby was in de buik ook heel erg druk, echt extreem maar eenmaal geboren een droom van een baby. Ze is zooooo rustig, huilt amper.
Agh! nog gefeliciteerd dan he! 3 weken ahhhhh lieef! En gaat alles vanzelf? was het moeilijk in het begin als je die kleine ineens moet verzorgen? ben zo benieuwd! xxx
Ik ben sinds afgelopen zondag gebombardeerd tot trappelzak voor ons kleine meisje want sindsdien is ze heel druk en zijn de trapjes ook wat pijnlijk af en toe en ze draait en draait en draait! Ik voel haar bijna de hele dag door, en vooral als ik wil slapen!!! Nu zit ze ook weer tegen de rand van het bureau aan te trappen hihihi en toch vind ik het leuk ondanks dat ik nu toch wel erg moe begin te worden hoor! Ik mag er nog zo'n 12 weken van genieten, ik weet zeker dat ik het ga missen als ze eenmaal bij me in mijn armen ligt!
nou het is hardstikke rustig in me buik al een week lang, ze heeft vast heel weinig ruimte over om nog wat te bewegen...ik wou dat ze weer 2 uur lang bezig was, maarja nog 3 weekjes en dan kan ik dr vasthouden
hmm hier ook drukt van binnen maar nog niet zo dat ik er gek van word hiihi bij mij werkt het als ik de camera pak om te bewegingen te filmen........weet niet hoe de kleine het weet maar zodra ik op de aan knop druk is hij/zij stil hahahaha maar ehm massage misschien iets werkt hier ook heell rustgevend lekker buik in smeren met olie dan word de beeb ook rustig en dan gewoon lekker liggen en lekker rondjes over het ruggetje ofzo 'kan' rustgevend werken misschien uitproberen? en ik maar denken dat het juist rustiger werd in je buik naarmate je buiker dikker word haha niet dus maar zoals iemand anders ook al schreef ik weet zeker dat ik dit gevoel zo ontzettend ga missen het is zo intiem, niemand voelt het zoals jij het voelt echt een op een contact tussen mama en beeb heerlijk
De mijne is ook nog lekker druk!! schopt me linkerkant helemaal kapot bijna heel de dag door, nu wel iets minder maar we zitten natuurlijk op ons eindje. Nog 3 weken en dan heb ik me kleine mannetje!! Vanacht de schok van me leven Pffff. werd wakker om 5 uur ging naar de wc, ging weer inbed liggen op me linker kant. Maar ik lag niet lekker dus draaide naar me rechter kant en deed me been omhoog om me dekens ertussen te stoppen en ik voelde echt iets scheuren. Tegelijk liep er zo een beetje voch uit me Zweet stond me gelijk in de handenen had me vk gebeld. Die zei dat het waarschijnlijk niets was en ik me niet druk hoef te maken.. Gelukkig maar, want maandag het eerste huisje bezichtigen, heb het druk volgende week. En ik had het die nacht ervoor ook al, iklag op me rug en trok me knieen op toen liep er zo een straaltje uit.. Agh als de vk zich geen zorgenmaakt moet ik dat maar ook niet gaan doen lekker weer vandaag !!! gaat iemand nog iets doen? xxx
Buik lekker insmeren met massage-olie! Dat is het enigste waarvan die van mij rustig word.. Sterkte met de drukteschopper
hier ook een erg druk kindje. 20weken echo ging niet zonder slag of stoot. letterlijk! onze hummel bleef maar niet stil liggen en duurde dan ook wat langer om alles te checken. zelfde dag nog naar 9maandenbeurs geweest, pret echo laten maken. ook dit was een moeilijk werkje voor de vrouw. van de 20min heeft onze kleine man 19min liggen schoppen en bewegen. continu handjes voor het hoofdje en bleef maar weg draaien met zn hoofdje nu ben ik in week 27 alweer en ook nu voel ik heel duidelijk dat onze kleine man een drukte makertje is! als dat harde geschop nog even zo door gaat geef ik hem aan wegens mishandeling we zijn super blij met onze gup, alleen hij mag wel wat vaker stil liggen ben blij dat de voetjes nog onderin zitten, moet er niet aan denken dat onze toekomste bodybuilder in mn ribben tekeer gaat
hier ook zo'n schoppertje. De laatste week zit hij steeds te draaien waardoor er ineens een kont of hoofd uitsteekt in mn zij. Heel m'n buik scheef en niet echt een prettig gevoel, ik probeer dan meestal die 'kont' weg te vegen door zachtjes te wrijven. Meestal werkt dat wel. Vanmiddag ging ik even op bed liggen in een poging te slapen... NOT! Hij heeft echt het hele uur liggen trappelen en bewegen en dan niet gewoon een schopje, maar op z'n manier dat mn hele buik meebeweegt. En volgens mij schopt en stompt ie ook steeds tegelijk of zo. Ik voel heel vaak bovenin een tikje en een paar seconden later helemaal beneden in mn buik. Deze is wel veel drukker dan mn eerste!