welke smoes?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi,ff een vraagje.
    Morgen hebben we vrijgezellenfeest van mijn zus maar ik ben 6 weken zwanger en we willen het nog niet vertellen....
    Maar ik drink normaal altijd lekker een biertje met feestjes en het zal dus zeker opvallen als ik niet drink en vooralk met vrijgezellenfeest...
    Weten jullie misschien een goeie gelofwaardige smoes?
    Groetjes Linda

2. Niet meer actief

doen alsof je dronken bent en je biertje bij de plant gieten ;)

3. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Antibiotica. Werkt altijd! Gewoon zeggen dat je een kuurtje moet slikken voor een ontstoken wondje in je knieholte ofzo. Niks levensbedreigends, maar ter voorkoming van erger. Hopla!

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Je bent de BOB 8)

5. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    je inderdaad antibotica....

6. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Anibiotica is wel een goeie ja!
    Bob gaat niet lukken want we gaan met de trein en terug{ pas op 2.00 uur dat wordt zwaar omdat ik zo moe ben..}
    met de taxi..
    Dan maak ik ervan dat ik blaasonsteking heb.
    Kan dat ook?
    Alvast bedankt.Groetjes Linda :)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bel vandaag dat je gigantisch buikgriep of zoiets hebt, en je best doet morgen te komen.
    en dan heb je morgen gewoon nog giga last van je buik enzo.
    neem je voor de vorm een biertje, en die loos je dan via je man. dan denken ze dat je wat gedronken hebt en gaan ze niet gissen

succes

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Blaasontsteking kan inderdaad ook. Slim, want daar zie je aan de buitenkant niks van. ;)

9. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik zou het eerste drankje wel aannemen!
    en dan zogenaamd wat uit drinken en dan weggooien op de wc ofzo en bij t volgende zeggen dat de eerste niet zo goed gevallen is en je n beetje maagpijn hebt... en zeg je: misschien strax ;)

Als je gelijk zegt: nee want blabla en trappen ze er misschien niet in! en ik zou gelijk gaan lachen als ze me niet gelijk zouden geloven :)

10. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

zoiets inderdaad!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Oei lastig, waarschijnlijk zullen er (wat je ook als smoes gebruikt) toch mensen zijn die zich dingen gaan afvragen... Als een kennis/vriendin altijd drinkt en ineens niet, dan zou ik ook aan zwangerschap denken ;)

Misschien kun je in het begin van de avond gewoon wat anders bestellen en zeggen dat het later wel komt, en later op de avond je drinken zelf gaan halen en appelsap in een wijnglas laten schenken.. Laat die bar dame/man, maar denken.. De mensen met wie je bent weten in ieder geval van niks!
    Aan de andere kant wel lullig als ze over een paar weken weten dat je zwanger bent en denken dat je het niet zo nauw neemt met de alcohol voorschriften.. haha, tja je moet wat.

12. Niet meer actief

mischien ben je allang herkent hier via het forum : je naam, woonplaats en de naam van je dochtertje staat er immers bij, dus wie weet hoef je niet eens een smoes te verzinnen :D

Deel Deze Pagina