Zoals de titel dus al doet vermoeden: We zoeken nog naar een tweede naam voor onze dochter. Zitten wel wat eisen aan : Minimaal drie lettergrepen ( ivm de eerste naam, staat er mooier bij ) en het moet een redelijk chique naam zijn. Om een indruk te krijgen van wat wij mooi vinden, maar nét niet mooi genoeg: Aurelie Salomé Christine Verder zijn we nog niet gekomen. Iemand nog een super idee?
Ehm, even denken... Lange meisjesnamen uit mijn omgeving: Amélie, Frederique, Eveline, Willemijn, Florianne, Elise en Cathelijne.
Leuk genre Ben ook wel benieuwd naar de eerste naam, maar ik kan wel wat chique namen geven met 3+ lettergrepen Anastasia Alexandra/ Alexandrine Alexis/ Alexia Aurora Allegonda Camille Carolina/ Caroline Catharina Cecilia/ Cecile Celeste Charlene Clarisse Constance Delphine Dionne Eloise (favoriet ) Eléonore Elaine Emilie Evangeline Felicia Florence Florine Genevieve Georgette Giselle Ghislaine Gwendolyn Guinevere Helena/ Helene Hannelore Isabella/Isabelle Isobel Isabeau/ Isadora Isolde Joanna Joséphine (ook favoriet) Juliëtte Julianna Justine Kathelijne Laurance Laurine Leonor(e) Lorraine Louise/Louisa Madeleine Mathilda Mignonne Mylene Ninette Nicoline/ Nicolette Noralie Noëmi Olivia Odette/ Odylle/ Odilia Ophélie/ Ophélia Pascalle Paulette Phileine Philippa/ Phillipine Prudence Regina Rosalie Rosalinde/a Riquelle Rozemarijn Sandrine Savannah Séraphine Siënna Sophia Stéphanie Talitha/Tabitha Terence Thérèse Violette Véronique Victoria/ Victorie/ Victoire Verona Victorine Viënna Vivianne/ Viviënne Willemijn Zaria Zwanette Sorry voor de superlange lijst, heb me uitgeleefd haha!
Ariane Cathelijne Charlotte Eloïse Florine Josephine Rosalie Hier meer chique namen: Chique meisjesnamen | Mens en Gezondheid: Kinderen
Thanks ladies! Komen mooie namen voorbij. Luciaatje, jij zeker bedankt voor de lange lijst, er zitten echt een paar kanshebbers tussen.
Nee. We zijn er nog niet uit . Ik wil de eerste naam niet zeggen hier, maar het is in dezelfde trant als Sterre. Nederlandse meisjesnaam in dezelfde stijl. Iemand nog een idee?