Ga zo naar de winkel, nog 1 keer helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik kan idd niet weten hoe lang je er al overna denkt. Mijn reactie is gebaseerd op de dingen die jij zelf hebt geschreven. Een tattoo is een sieraad voor het leven, ik neem aan dat je de plek (je pols) voor je tatto goed doordacht gekozen had. Het verbaasd mij daarom gewoon dat je na een bezoek aan de shop meteen een andere plek gekozen hebt. Maargoed misschien verschillen wij gewoon van mening over het idee achter een tattoo, ik zie het meer als sieraad. Voor mij zou daarom de tattoo verplaatsen naar mijn rug heel anders zijn. Ik wil graag een tattoo op mijn pols om mijn pols te "versieren" en dit ook aan anderen te laten zien. Maar dat is mijn idee erachter.

2. Loe

Loe Niet meer actief

Misschien vind ik de tattoo belangrijker dan de plek. Dat kan ook. En dat was dus de twijfel. Zet ik een andere (zelfde tekst, andere font) op de voorkeursplek, of mijn voorkeurstattoo op een andere plek.....

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

#43 twinkle star, 14 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2012
    Dat zou idd kunnen maar als dat zo zou zijn zou je dan niet op zijn minst zeker van de tattoo moeten zijn dan? Dit topic start met de vraag welke tattoo mooier is en van de week wist je het nog helemaal niet. Twee verschillende tattoos met twee verschillende betekenissen vandaar dat het zo op mij over komt.

Maar ik vind het sowieso lef hoor! Ik heb hem 5 jaar geleden van mijn man voor de kerst gekregen. Ik had zelf wat getekend maar wilde hem nog wat aanpassen. Ik durf niet zo goed dus ben daarom onbewust nooit meer verder gegaan met aanpassen. Van de zomer dacht ik nu ga ik het doen maar met het ook op de vakantie niet zo handig en nu... Vind ik vast wel weer een ander excuus haga

Deel Deze Pagina