gaaan we weer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mumof2, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumof2

mumof2 Lid

20 okt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames
    onze dame is weer flink bezig savonds!

ze komt na anderhalf uur 2 uur slapen ineens uit bed, huilen zweten .. mamaaaaaa ,ik gan dan naar boven en stel haar gerust,kruipt er terug in en na 10 min weer eruit heeeel hard roepen! wat zijn jullie tips! laten doen? snachts komt ze erook weleens uit en dan gaan we 1x kijken wat er is , maar daarna komt ze er weer uit en ze blijft roepen en dingen vragen terwijl wij in bed liggen! echt :( tips !!!

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier hebben we dat ook een tijdje gehad. Ze huilde dan wel 4/5 keer (op een gegeven moment nep). In het begin had ze volgens mij echt eng gedroomd of zoiets, maar op een gegeven moment kwamen de smoesjes. Plassen, poepen, dorst, 'ik wil bij jou zijn' , noem maar op.
    Op een gegeven moment hebben we dit omgekeerd door er 3 min bij te blijven zitten en vervolgens beloofd na een half uur/ uur terug te komen. Dit hielp als een tierelier. Nu horen we ze nog maar af en toe.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik maak altijd een beloningskaart. Van 20-half 8 in dr bed blijven, mag ze de volgende ochtend een kruisje zetten. 10 kruisjes=cadeautje. Werkt hier perfect :)

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hoe oud is je dochter? De oudste komt er ook weleens uit, maar die gaat gewoon weer terug in bed. De jongste stond vannacht weer naast mijn bed, maar die heeft er wat meer moeite mee om weer terug te gaan. Wij leggen haar terug en laten haar dan toch even brullen. Dan ga ik er even naar toe en krijgt ze een knuffel en vaak is het dan wel goed. Meer kan je er volgens mij niet aan doen. Je hebt nu eenmaal rustige slapers en onrustige slapers en helaas, wij hebben er 2 van het laatste.

Deel Deze Pagina