Ik heb gisteren de eerste follikelmeting gehad op stimulatiedag 10 (125 eh gonal-f). Er waren twee grote eitjes te zien (ongeveer 16 mm) en acht kleintjes (rond de 9 à 10 mm). Ik moet zondag terugkomen voor de tweede follikelmeting en doorspuiten met 125 eh (dus niet verhogen). De gynaecoloog verwacht dat de andere eitjes nog wel gaan groeien en dat dan die twee grote opgeofferd zullen moeten worden, zodat we mee eitjes hebben (ik ga voor de 2e icsi). Wat denken jullie, zullen die kleintjes nog gaan groeien?
Valt weinig over te zeggen. Bij mij was alles onder de 12mm onzeker (en dit werd ook zo gezegd in het ziekenhuis). Ze kunnen doorgroeien, maar het kan ook zo zijn dat ze deels zijn verdwenen bij de volgende FM. Spannend!
Bij mij waren er ook 2 groten te zien en 11 kleintjes. Uiteindelijk meer dan 25 follikels bij de punctie en overstimulatie daarna, dus het kan raar lopen
Nou het viel gelukkig allemaal mee. Vandaag tweede fm gehad en links 7 eitjes van 14 à 15 mm en rechts 4 waarvan 1 van 20 en 1 van ongeveer 12 mm. De andere twee 14 ã 15 mm. Dus ik heb er weer vertrouwen in