Hoi, Hoe anoniem zijn jullie op het forum? Of eigenlijk, hoe anoniem denk je dat je bent? Hou je er bewust rekening mee dat er wellicht bekenden zijn die mee kunnen lezen, ben je er zeker van dat je anoniem bent, of maakt het je allemaal niet zo veel uit? Ik zie heel veel verschillen tussen het verborgen houden van gegevens. Sommigen laten niets van naam of woonplaats of persoonlijke gegevens doorschemeren, terwijl anderen heel openlijk alles weergeven. De details van zwanger worden, kinderen krijgen en opvoeden zijn veelal toch iets dat je niet met de hele wereld deelt, of juist wel? Zelf vind ik het heel moeilijk om de grens te bepalen omdat ik voorheen werd gevolgd door een bekende.. Nu ga ik daar niet meer vanuit, maar je weet nooit. Zou bijvoorbeeld niet willen dat iemand zou weten dat ik zwanger ben voordat mijn eigen naaste familie het zou weten. Ik zit nu ook in de medische molen en de meeste dingen die ik schrijf zijn nogal persoonlijk en bijvoorbeeld niet voor mijn buurvrouw bestemt. Ik hou er tot op bepaalde hoogte wel rekening mee, zet bijvoorbeeld geen namen van mijn kinderen in het onderschrift. Hoe voorzichtig zijn jullie, letten jullie op wat jullie schrijven, en waar leggen jullie de grens? Ik ben benieuwd.
Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat er ook mensen op dit forum zitten die mij kennen. Nou ben ik ook helemaal niet anoniem, want ik heb mijn gegevens gewoon ingevult.. Ik schrijf hier wel geen hele persoonlijke dingen op. Als wij ooit voor een tweede kindje zouden willen gaan dan zou ik het niet leuk vinden als bekenden het eerder weten dan mijn familie. Dus in dat geval zou ik me dan wel anoniem maken denk ik..
Ik ben hier niet anoniem en laat net zoveel van mezelf zien als bijvoorbeeld mijn baas of vader mag weten. Over mezelf ben ik heel open, maar ik zal niet snel tot in details ruzies met bepaalde mensen beschrijven. Het verbaast me echt af en toe in hoeverre mensen hun hele hebben en houwen op het www gooien (en dan ook nog verbaasd zijn als dat door de verkeerde ogen wordt gelezen)...
Ja... Ik wil gewoon mijn verhaal wel eens kwijt of meepraten bij de maart mama's... Gelukkig kan dat hier op een normale manier 8)
ik ben niet anoniem. Hoef ik ook niet dingen wat niemand wat aan gaat zet ik hier niet neer. Zullen vast en zeker wel bekende hier zijn maar heb geen geheimen
Ik probeer hier zoveel mogelijk anoniem te schrijven. Ik heb wel gehad dat er iemand meelas, toen heb ik gevraagd of mijn naam veranderd kon worden. Dat is ook gebeurd. Nu noem ik bijvoorbeeld ons dochtertje 'ons meisje' en niet haar voornaam. Want dan is de link te makkelijk gelegd. Ik schrijf wel redelijk veel op het forum, maar niet echt heel erg geheime dingen. Maar ik weet niet of er mensen zijn die mij herkennen. Als dat zo is zou ik graag een pb-tje van ze krijgen, want dat zou ik niet echt willen eigenlijk.
Bij mij is mijn naam veranderd omdat er dus iemand meelas.. nu let ik er wel op maar ik zet geen echte geheimen op internet
Ik ben helemaal anoniem hiero..Heb zelfs geen foto van mezelf,ja ok van de achterkant Ik wil niet dat mensen mij herkennen want soms schrijf ik best persoonlijke dingen.
ik ben ook niet anoniem op het forum.. me zus zit ook op het forum en die weet ook mijn nickname.. en kzou het ook niet erg vinden als ze zou meelezen of iemand anders..
ik ben niet echt anoniem. ik ga er eigenlijk van uit dat er niemand meeleest. waarom zouden ze. ik ga ook niet meelezen met andere mensen die ik ken en die op een forum zitten. dat kost veel tijd en daar schiet je niets mee op. ik hou er wel rekening mee met wat ik typ. sommige dingen zet ik niet neer, omdat ik niet het risico wil lopen dat ze worden gezien door bepaalde mensen. (en die topics zijn er zo vaak. zo zonde om niet even mee te kunnen klagen )
Mijn zus zit hier ook op het forum en weet ook mijn nickname. Geen probleem denk ik. Dingen die niemand wat aangaat schrijf ik gewoon niet. Makkelijk toch?
hou je er rekening mee dat als je je nick veranderd dat ook gebeurt met je oude berichten! DUs vragen aan de moderators of je gewoon een heel nieuw account aan mag maken, en deze laat verwijderen!
Ja,. dat weet ik alleen was mijn nick eerst mijn voor en achternaam dus vanuit google kwam je direct hier.. nu kan dat dus niet meer..
Ik ben niet 100% anoniem. Als mensen weten dat ik op dit forum zit, pikken ze me er zo tussenuit. Maar.. ik geef mezelf ook niet helemaal bloot, zet bijv geen plaatsnaam, foto's van mn gezicht etc. op het forum. Maar aan de andere kant, wat ik hier zeg/schrijf, is niet geheim, dus zo erg vind ik het ook weer niet als mensen weten dat ik het ben.