Afgelopen vrijdag zijn de kaarten door de verhoging van de btw al in de verkoop gegaan voor augustus 2011. Binnen 2 uur waren de kaarten uitverkocht. Gaan er nog meiden van het forum naar Lowlands? Wij gaan met een leuke groep vrienden. Heb zonet een nieuwe tent aangeschaft, de vorige was nu echt gaar. Het duurt nog even maar heb er weer zin in. Ben benieuwd naar de line up. Groetjes Elvira
Nee, ik was gewoon te laat Echt vaag dat de kaarten de laatste jaren zo snel zijn uitverkocht! Vind het zo jammer... Gelukkig gaan we wel naar Sziget of Roskilde.
Wij zaten er vorig jaar naast, echt balen. Nu hoorde ik iedereen dat ze lang in de wachrij stonden, maar om vijf over 1 kwam ik er gelijk doorheen en 10 minuten erna was het uitverkocht. Op MP staan nu veel tickets van mensen die juist te veel kaarten hadden gekocht.
Yessss! Ik ben ook van de partij! Tenminste, ik heb een kaartje en de rest van m'n groepje ook, maar ik moet even kijken hoe ik er aan toe ben na de bevalling, hihihi. Maar ik dacht: beter alvast een kaartje kopen en als ik niet kan gaan aan iemand doorverkopen dan helemaal geen kaartje hebben!
nee. denk niet dat ik dan mijn kleintje al een weekend alleen kan laten.... Wel jammer had er best zin in gehad
Nee dat snap ik wel hoor Winniethepooh, dat je je kleintje niet zo lang alleen wil laten. Ik heb er iniedergeval zin in, volgens mij gingen er vorig jaar best wel wat medeforummers richting Biddingshuizen.