ik snap hem niet helemaal geloof ik.maar vind het dan van jou ook weer niet zo netjes haar hier open en bloot neer te zetten
Wow, ik kan me niet voorstellen dat mensen dit verzinnen. Noem mij maar naif, maar ik ga voor het gemak ervan uit dat dit meisje per ongeluk jou een berichtje heeft gestuurd. Anders leven er toch zieke mensen op deze aardkloot.
En waarom zou dat niet waar zijn? Ik denk dat ze het perongeluk ook naar jou heeft gestuurd. Beetje vreemd dat je het hier zo neerzet, kan toch allemaal gewoon waar zijn en goed bedoeld?
als je kijkt naar de foto, zie je dat 1 een tshirt aanheeft. Beetje raar met dit weer. Bovendien zijn ze pas deze maand geboren. Maar ja, ik weet het niet
haha ja ze zijn wel erg groot.. Ze zouden nog geen 3 weken oud zijn en ook nog eens 3 maanden te vroeg geboren.
Moest het even tot me door laten dringen. Maar wat is er mis met het berichtje dan. Dat het ene kindje gehaald moest worden en de ander daarom ook niet kon blijven zitten. Lijkt me logisch. Het zal wel heel slecht gegaan zijn met kindje nummer een inverband openruggentje of is het niet waar???????? Anders begrijp ik het gewoon idd ook niet en niks van.
Mij lijkt ook dat een kindje met een open ruggetje, en 3 maanden te vroeg is, niet zo snel naar huis mag! En dan zeker niet dat je ze al in een wipstoel zet
Vind het ook niet helemaal kloppen vooral niet met die foto erbij. Weet een aantal jaar terug nog dat er heel veel van dit soort verhalen en profielen op hyves zaten! hadden foto´s geplukt van het internet en hadden dan heel veel ´vrienden´ met ook nepprofielen! heel vaag...
maar hoe kom je er bij om dit hier neer te zetten? En open en bloot haar gegevens hier te dumpen? Vind ik ook wel beetje ver gaan hoor. Ik ga dus níet op haar hyves kijken..
Omdat ik het een vreemd verhaal vind, foto's kloppen niet enz. En als je niet wil hebben dat je gegevens open en bloot zijn , moet je geen hyves nemen.
huh? das een rare logica. Dus als je niet wilt dat je auto gejat wordt, moet je geen auto nemen. Zoiets? Nouja, zal wel aan mij liggen hoor, ik vind dit een flinke inbreuk op haar privacy, ongeacht of haar verhaal waar is of niet.
Ik zou dat bericht wissen en het laten gaan. En ik zou haar gegevens hier van ZP halen, vind dit niet erg netjes. Als je twijfels hebt kun je het beter aan hyves melden
dat klopt toch niet helemaal lijkt me? ik heb bvb alles afgeschermd.... een ''buitenstaander'' ziet niks op mn hyves. vind het ook erg apart dat je dat hier zo plaatst..... zou dat echt niet waarderen als iemand anders dat met mijn berichtje zou doen!