gaan jij en je man weleens uit/stappen zonder elkaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Jazeker, beiden regelmatig (gemiddeld 1x per maand).
    Heerlijk! Wij hebben daar beiden ook echt behoefte aan af en toe.
    Komend weekend ga ik naar een festival met vrienden, vriend heeft geen zin om mee te gaan. Prima voor ons beiden.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou stappen niet... Nou doen we dat eigenlijk nooit meer en als we een keer een feest hebben gaan we samen.

Vriendlief gaat wel eens zaterdag middag borrel uurtje naar het cafe dan ga ik of mee of als ik geen zin heb blijf ik thuis.
    Ik ga wel regelmatig met vriendin wat eten ofzo , of bios.

Eigenlijk doen we bijna alles wel samen en vind dat ook heerlijk.

3. Maia

Maia Niet meer actief

Hij toevallig vrijdagavond met een vriend en ik gisteravond met een aantal vriendinnen. Moet prima kunnen vinden we.

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij gaan altijd samen als we al gaan. Zonder elkaar mis ik iets :)

5. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt stappen niet, maar ik ben wekelijks wel 1 keer op pad zonder man naar vriend(in)/ motorrijden etc,..

6. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Toevallig ga ik deze week voor het eerst zonder mijn vriend stappen. Is hier feestweek maar hebben geen oppas dus vl blijft thuis.

Vriend gaat 1 X per maand met vrienden even biertje drinken bij een van de vriendengroep thuis. Ik ga heel weinig weg. Ben niet echt een stapper. Maar ben er nu echt even aan toe om er uit te zijn.

7. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ja hoor, hier wel! Soms met elkaar en gezamenlijke vrienden erbij. Naar café, op terras, festival of uit eten. Hij heeft een vaste borrel 2x in de maand met zijn beste vrienden. Doen ze al jaren. Ik ga net vriendinnen meestal naar de stad, terras, sauna of thuis bankhangen met een meidenfilm!

Feestdagen als koninginnedag e.d. Gaan we er altijd met een groep mensen op uit. Lekker drankje komt er altijd wel bij kijken (alleen nu voor mij niet!)

'Vroeger' waren we beiden voor wij elkaar hadden ontmoet echte stappers, woonden beiden in een stad en waren bijna elk weekend de hort op.

Nu pakken we onze tijd samen met dagjes uit, of een weekendje weg!

8. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nooit. Beide geen behoefte aan...
    Soms gaan we samen bios pakken of uit eten. De stappen tijd hebben we wel gehad.

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Als we gaan stappen is het eigenlijk nooit met elkaar, nooit gedaan ook.

Festivals doen we wel samen.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Af en toe... Met koninginnedag ga ik vaak naar Amsterdam met vriendinnen en man werkt dan.. En heel af en toe ga ik met een vriendin uit en past hij op of hij gaat uit met een vriend en ik pas op... Maar dit komt misschien 2-3x per jaar voor! Normale uitstapjes doen we vaker apart. Dan gaat hij karten met vrienden ofzo of ik ga winkelen met vriendinnen :) dan hoeven we elkaar er niet bij te hebben haha

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Soms wel.. Tegenwoordig gaan we allebei niet zo vaak meer. Soms gaan we samen (+ vriendengroep) en soms los van elkaar. Geen problemen mee eigenlijk..

Hebben niet altijd oppas en soms heeft iemand geen zin of is ziek ofzo..

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Stappen niet.
    Maar hij gaat regelmatig met collega's/vrienden wat drinken, of met vrienden gamen.
    Ik ga regelmatig met vriendinnen weg; shoppen, uiteten, high-tea, of naar een expositie/museum.

Verder hebben we heel regelmatig feestjes.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Stappen doen we niet, verjaardagen wel ik vraag daar geen oppas voor.

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nooit en hebben wij ook nooit meer gedaan sinds we samen zijn ben een x met een vriendin nog naar een concert geweest maar dat was al gepland voor we elkaar leerde kennen.

Nu zijn we beide niet van echt uitgaan naar de kroeg ofzo als we uitgaan gaan we liever naar concert en dan de ene x wat ik leuk vind andere x wat manlief leuk vind en of beide.

Wij zouden het ook niet willen. Zonder elkaar weg.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee wij willen ook niet zonder elkaar weg maar soms heb je geen keus ;)

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    We doen eigenlijk best veel zonder elkaar, ik heb geen behoefte om tussen zijn vrienden te zitten en hij niet tussen die van mij. Denk dat we sowieso wel 1x per week zonder elkaar weg zijn.
    We hebben overigens wel 4 stellen waar we dan gezamenlijk mee afspreken.

17. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Stappen niet vindt het verschrikkelijk,Drink geen alcohol en dansen kan ik al helemaal niet.:)
    M'n vriend ook al lang niet meer, maar als hij de kans heeft en tijd heeft dan gaat hij naar Groningen toe om te dansen. ;)

18. Aylen

Aylen Niet meer actief

Jazeker, ff lekker met mijn vrienden weg of hij met de zijne. We hebben allebei vrienden waar de ander niks mee heeft, dus dan is het wel handig als de ander niet mee hoeft. Dan hoeven we ook geen oppas te regelen. En ik vind het sowieso wel fijn om ook dingen zonder partner te doen af en toe.

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja hoor, wij doen dat wel. Niet vaak en bar laat word het ook niet. Maar dat is in feite, omdat we onze slaap waarderen haha.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik ben niet zo van het nachtleven, mijn man ook niet meer zo. Maar hij gaat weleens zonder mij. Geen probleem. Binnenkort is er ergens in duitsland een hardcore festival. Daar heb ik helemaal geen zin in. Dus gaat ie lekker zonder mij, van 10 tot 7 's morgens. Veel plezier :D

Deel Deze Pagina