Euh ja vrij regelmatig 1. omdat ik ook aparte vriendinnen heb. Die hebben bijvoorbeeld geen partner of hebben geen link met mijn partner 2. omdat we dan geen oppas nodig hebben 3. omdat een meidenavondje (en mannenavondje voor hem) af en toe ook leuk is! Oei, na het lezen van de reacties vind ik ons best "vrij" Wij gaan ook wel weekendjes weg zonder elkaar. En zelfs wel eens een week weg geweest. Moet kunnen in een goed huwelijk vind ik. (niet dat als je dit niet doet geen goed huwelijk hebt hoor, begrijp me AUB niet verkeerd!)
Ja hoor, meestal is het mijn vriend die op café gaat of gaat stappen, bij mij iets minder... Geen probleem, heb ik lekker de tv voor mezelf
Ja hoor, niet heel vaak maar het gebeurd wel. Zo ga ik ook vaak 1 keer per jaar met vriendinnen een weekend weg
jahoor, wij gaan beiden regelmatig alleen uit. maar ook samen.. net hoe het loopt en of we oppas hebben. ik heb ook echt wel me-time nodig, kan er niet tegen om constant op elkaars lip te zitten. ik ga ook 3/4 avonden in de week sporten en vriend 3x voetballen.. zullen veel mensen vast vreemd vinden maar we zien elkaar genoeg
Ik in ieder geval niet haha. Vind t wel lekker om zo nu en dan met wat meiden op stap te gaan. Onlangs naar de foute party van qmusic geweest, mijn man vind daar niks aan en ik wel haha. Wij hebben echt weleens behoefte aan tijd voor onszelf. Vanavond gaat hij toevallig met een vriend een paar uur weg en ik kijk nu al uit naar ff lekker de tv voor mijzelf te hebben. Wij worden dus absoluut niet gelukkiger als we alles samen zouden doen.
Ja hoor hij gaat binnenkort naar LowLands. En ik ga wel met mijn vriendinnen uit moet kunnen denk ik zo
Mijn man houd niet van stappen ( nooit gedaan)en ik ben ook niet zon feestnummer maar ik ga idd weleens zonder mijn man een avondje weg met vriendinnen bv eten of naar bioscoop. Zou hij het wel leuk vinden dan ging hij uiteraard ook zijn gang maar. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen
Ik ga eigenlijk nooit stappen, maar dat is alleen omdat ik niet weet waar ik heen moet zonder tussen allemaal 18-jarige te lopen . Maar ik ga echt wel eens eten met vriendinnen ofzo. Mijn man gaat wel eens met een vriend de kroeg in en is nu al een paar jaar een heel weekend naar Pinkpop geweest. Ik vind het heep normaal om ook dingen apart van elkaar te doen.
Ja natuurlijk! We ondernemen sowieso veel onafhankelijk van elkaar, we hebben gelukkig beiden ook onze eigen vriendenkring!
Die had je voordat je man kende al dan? Ik kan me daar niet echt een voorstelling bij maken. ik had ook een paar vriendinnen maar rond dezelfde tijd kregen we mannen en gingen we weleens een bakje doen. De enige vrijgezelle kwam weleens een avond als mn man weg was. Nu zijn de meeste contacten verwaterd en mn man had sowieso maar 1 vriend maar die woont een uur rijden en krijgt (ook) alleen nog een kerstkaart.
Ja ook, nog van school -en studententijd. Maar ook later via werk weer nieuwe vrienden bijgekomen. Voor mijn man idem. Ik zou gek worden als mijn man overal bij zou zijn en hij denkt andersom vast hetzelfde!
Klinkt best eenzaam om eerlijk te zijn? Daar kan ik mij dan weer niks bij voorstellen.....vind ik echt rot voor je.
stappen doen we al jaren niet meer. Maar we gaan wel gewoon avondjes apart van elkaar naar vrienden/bioscoop/theater. ik moet er niet aan denken om alles samen met mijn man te doen. wij vinden het leuk om elkaar te vertellen wat we gedaan hebben. en de nieuwste roddels van de vrienden door te geven .
Oh hihi je hoeft geen medelijden te hebben, We hebben een grote familie en mn zussen zijn wel een soort vriendinnen Ik ben blijkbaar geen type daarvoor. Op de koffie? liever niet niks voor mij.
Oh wacht ik heb er ook 1 van mn werk, 10 jaar geleden en die kwam een paar keer per jaar logeren. Nu is ze getrouwd en 1 keer zijn we al geweest daar met zn vieren. (Wonen twee uur rijden).
Ja hoor we gaan best wel eens apart, hij wat vaker dan ik (denk dat ik nu zeker al een jaar niet meer ben geweest haha) en soms ook samen.
Ik ben een huismus en mijn man vindt het leuk om met zijn vrienden "dingen" te doen. Hij hoeft van mij niet thuis te blijven en ik hoef van hem niet mee ..heerlijk
Ja hoor geregeld... Al ben ik niet van het echte stappen,maar meer met vriendinnen naar de film,terrasje pakken of tapas eten... Hij gaat ook weleens met de mannen een nachtje weg,of gewoon een avond stappen. We gaan ook geregeld samen ergens heen..
Ik heb ook mn eigen vriendenkring van de Havo. we wonen verspreid door het land maar we zien elkaar toch wel een paar keer per jaar. De heren gaan dan niet mee, alhoewel ze elkaar wel zien met verjaardag/bruiloft etc. Daarnaast zie ik ook nog wel oud collega's waar ik geregeld mee afspreek, mn man vindt daar weinig aan dus gaat niet mee. Ook hebben we een gezamenlijke vriendengroep. Dit zijn voornamelijk stelletjes met kinderen en hier doen we dan samen dingen mee.
Hier hetzelfde. Wij gaan inderdaad zélfs weekenden zonder elkaar weg (ik jaarlijks met mijn vrijgezelle zusje Ik heb veel vriendinnen die geen link hebben met mijn vent (oud collega's, oud klasgenoten) mijn beste vriendinnen zijn ondertussen wel gezamenlijke vrienden geworden en veel van zijn vrienden zijn ook gezamenlijk geworden. Maar dan nóg vind ik het ook belangrijk om mijn eigen vriendschappen te onderhouden ''zonder altijd in stel vorm'' af te spreken. Daar bedoel ik mee dat ik ook gewoon ''ik'' ben en niet alleen een stel. Ik ga dus ook met ''gezamenlijke'' vriendinnen regelmatig alleen op stap. Ik had eigenlijk de verwachting dat dit heel veel zo zou zijn omdat mijn vriendinnen dat eigenlijk ook allemaal doen. Grappig om te lezen dat het eigenlijk juist niet zo vaak gebeurd