Eigenlijk altijd apart. Hij met zijn vrienden stappen, 2x in de week. Ik ga eens in de week naar mijn beste vriend (hou niet van stappen) en dan hebben we filmmarathons of game-avondjes.
Echt stappen beide niet, maar we gaan allebei wel eens apart met vrienden. Ik met vrienden uit eten/bios en evt nog ergens een drankje en hij met voetbal of vrienden/broertjes iets leuks doen.
Stappen kan ik het niet noemen, maar wij zijn regelmatig een avondje alleen weg ( wokken met vrienden, bioscoop etc. ). Beide vinden we het ook weleens fijn om lekker ons eigen ding te doen. Maar we doen ook weer heel veel dingen samen! Houden super veel van elkaar en vertrouwen elkaar blindelings dus hebben er beide totaal geen problemen mee.
Bijna nooit. Hij gaat weleens dineren met collega's. Ik ga overdag weleens naar een vriendin. Maar stappen, of uitgaan.. Al jaren niet meer.
Hier spreken we overigens wel af en toe als koppel af met mijn beste vriendin. Man kent haar en haar dochter intussen ook wel. En afgelopen oudjaar zaten hier zelfs 2 van mijn vriendinnen . Heeft hij gekookt . Zelf heeft hij eigenlijk niemand meer, behalve 1 oude kennis-klasgenoot met wie hij 1 keer per jaar à 2 jaar afspreekt. Uiteraard gaan we af en toe met ons twee ook op café . Weekends weg of vakanties alleen zijn hier dan weer echt een "not". Toen we pas samen waren deden we dat nog wel, maar nu we al jaren samen zijn echt niet meer. De enige plaats waar ik eventueel 1 nacht alleen blijf slapen is bij mijn ouders. We missen elkaar gewoon te hard .
Nee, ga nooit apart stappen van man! Ik heb het namelijk echt reuzegezellig met stappen als man meegaat ! We gaan vaker met onze beste vrienden naar feestjes/festivals ofzo echt stappen niet meer zo.... Beetje gehad daarmee haha! Ik ga wel eens een drankje doen op terras met vriendinnetjes maar that's it! Voor de rest doen we eigenlijk alles wel samen... Vind ik ook heerlijk ! Zou mijn man het liefste 24/7 om me heen hebben mja helaas moet er ook gewerkt worden .
neeh we zijn niet van die party gangers... maar als hij/ik ga dan is zijn we toch weer oprijd thuis bijvoorbeeld personeels uitje ofz
Vriendlief gaat wel vaak op stap met vrienden. Ik eigenlijk heel weinig. We gaan wel vaak samen uiteten en/of naar de cinema.
Mijn man gaat niet vaak weg alleen, heeft hij niet zo'n behoefte aan. Ik ga niet echt stappen weleens bioscoop, drankje doen of winkelen met een vriendin.
Wij stappen eigenlijk nooit. En als we op stap gaan , gaan we samen. Maar wij vinden her veel gezelliger om Ergens thuis een drankje te doen.
Ja hoor, we gaan allebei zo 1x in de 2 maanden uit met eigen vrienden,maar we doen ook geregeld wat samen en natuurlijk dagjes uit als gezin
Mn man gaat zowat nooit stappen.. Af en toe wel een middag weg voor zn hobby.. Ik stap wel eens, niet vaak eigenlijk.. Ga dan meestal met mn 2 beste vrienden op stap, en dan wordt het eerlijk niet vroeg.. Maar vind mn man niet heel erg... Ook het feit dat ik met 2 mannen op stap ga!
Jammer genoeg al te lang niet meer gedaan. Vorig jaar ben ik nog wel naar mysteryland geweest, ik had de hele week nodig om bij te komen haha!