Alleen als ik kan zien dat er meerdere mensen zijn, anders draai ik me om en ga weer terug.. Wel alleen overdag dan. 's Avonds ga ik sowieso de straat niet meer over..
ja hoor, maar als ik alleen naar het bos ga heb ik de honden bij me: een grote (niet al te vriendelijke) herder en een iets kleinere bordercollie. vooral met de herdershond hoef ik echt niet bang te zijn dat ik wordt lastig gevallen, die gromt bij wijze van al wanneer je naar haar kijkt. En ik ga ook wel zonder honden naar het bos, maar dan gezellig met een vriendin, geen problemen mee, maar ik loop ook rustig 's nachts over straat alleen.
Ja hoor, hier ligt een prachtig bos vlakbij, en daar gaan we geregeld even wandelen (ik en de kinderen dus) ook voor lessen (wij geven thuis les) Ook ga ik regelmatig even alleen aan de wandel, gewoon even mn hoofd leeg maken.
Zo ik heb het overleefd Liep wel een rare man rond die zijn hond kwijt wat (ja uhum.) Heb me riem gepakt en ik dacht als je aan me zit ben jij zo wat anders kwijt dan je hond.
Ja hoor, bos en eigenlijk vooral de duinen. Als puber met m'n walkman op avonden lang in m'n eentje door de duinen gefietst. Heeeeeeerlijk! Nooit vreemde dingen meegemaakt of gekke types tegengekomen.
Ja, al is een bos in deze regio nergens echt afgelegen. Ik fiets ook 's nachts naar huis als het laat is geworden op een feestje. Als het moet om 4 uur 's nachts. Maar dan ben ik in deze regio ook nog niet alleen op straat
Nee, ondanks het feit dat het bos praktisch naast de deur is, ga ik er niet alleen heen. Ik schrik bij iedereen die ik tegenkom. Gek genoeg ging ik er als klein meisje wel vaak heen met mijn vriendin.
Overdag wel maar mijn vriend heeft liever dat ik voor het donker uit het bos ben, ik ben dat wel met hem eens dus luister ik braaf .
Hoeveel enge dingen gebeuren er dan op afgelegen plekken? OT. Ja ga alleen naar het bos. Ben geen roodkapje
Wij zijn hier omringd door bossen. Dus ja: ik ga regelmatig alleen naar het bos. Ik neem altijd wel een zak broodkruimels mee, zodat ik niet verdwaal...
Ik zou heel graag willen, maar mij niet gezien. Zie gelijk programma's als 'opsporing verzocht' voor me.... brrrrrr.